  • 21. Data: 2013-08-23 09:13:32
    Temat: Re: Duży problem z internetem 3G w Plusie
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-22 16:18, Maciej Bebenek pisze:

    > No widzisz, a mi to czasem wystarczy na kilka minut.
    > Spróbuj sobie tą metodą przekręcić np. 4 GB, a potem opowiedz, ile Cię to
    > kosztowało ;-)

    Ale nie możesz twierdzić że nie miałeś połączenia 3g w roamingu Plusa. I
    tak nawiasem po co mi limit 4 GBów w telefonie?

  • 22. Data: 2013-08-23 11:33:45
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Trybun <I...@j...pl> wrote:

    > Ale nie możesz twierdzić że nie miałeś połączenia 3g w roamingu Plusa. I
    > tak nawiasem po co mi limit 4 GBów w telefonie?

    Nie, oczywiście. Tylko, że to co mnie interesuje NIE DZIAŁA w roamingu
    krajowym. Tylko tyle i aż tyle.

    Twój problem, podobnie jak Kubusia Puchatka, polega na tym, że wszystkich
    oceniasz swoją miarą, podobnie jak większość dyskutantów w tej grupie. Stąd
    hasła: tylko prepaid, tylko Play, Play ma największy zasięg, zasięg T
    mobile jest do doopy.
    Nie, tak nie jest. Ludzie są różni, oferty są różne. Możliwości i zasięgi
    operatorów też.

  • 23. Data: 2013-08-23 15:35:29
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 23 Aug 2013 09:13:17 +0200, Trybun napisał(a):

    > A ja Ci odpowiem że to jest zwykłe niczym nie poparte oszczerstwo.

    A odpowiadaj sobie.

    > Co Ty do diabła z tym Play Online?

    To jest taryfa INTERNETOWA Play. Użyj jej w roamingu a potem pochwal się
    jak było.

    > Łączę sie z netem i przeglądam WP z
    > prędkością 1MB w miejscu gdzie macierzysta sieć Play nie ma zasięgu a na
    > wyświetlaczu mam jak byk że łącze jest poprzez roaming 3g Plusa. Co Ty
    > próbujesz sobie samemu i innym wmówić?

    Usiłujesz wmówić że masz pojęcie o Play. A jak ktoś ma odmienne zdanie to
    się nie zna. Cóż wierz w to dalej.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 24. Data: 2013-08-26 01:43:12
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-08-15 13:35, Latet pisze:
    > Od dłuższego czasu doświadczas uciążliwych problemów z połączeniami
    > internetowymi w trybie 3G (2G działa OK - wolno, ale stabilnie). Polega
    > to na tym, że transfer po prostu zamiera na parę minut, albo nie chce
    > działać od początku (od przełączenia się z 2G na 3G), potem przez chwilę
    > działa, potem znów zamiera. Jak działa, to szybkośc jest ok, ale w
    > praktyce więcej nie działa niż działa, dlatego przerzuciłem sie już
    > całkiem na 2G.

    Probowałeś odwrotnej tatktyki czyli w opcjach polaczenia wyłączyć 2G
    (tak by telefon działał tylko w 3G)?

    --
    @foe_pl

  • 25. Data: 2013-08-26 20:15:48
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-23 15:35, ALEX Alpha MR pisze:

    > To jest taryfa INTERNETOWA Play. Użyj jej w roamingu a potem pochwal się
    > jak było.

    Co to ma do rzeczy, do istoty tematu? Jest roamingowy net Plusa i
    Orange, - jest i basta.! Korzystałem i korzystam.

    > Usiłujesz wmówić że masz pojęcie o Play. A jak ktoś ma odmienne zdanie to
    > się nie zna. Cóż wierz w to dalej.

    Spadaj na drzewo. Albo nie - lepiej wypraktykuj i dopiero wtedy zajmuj
    stanowisko.

  • 26. Data: 2013-08-26 20:17:01
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-23 11:33, Maciej Bebenek pisze:

> [...]
    > mobile jest do doopy.
    > Nie, tak nie jest. Ludzie są różni, oferty są różne. Możliwości i zasięgi

    Bez komentarza.

  • 27. Data: 2013-09-06 15:55:39
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    On 2013-08-21 12:28, Maciej Bebenek wrote:

    > Wskaż ofertę INTERNETOWĄ Playa działającą w roamingu krajowym.

    A jak jest z Red Bull Mobile na Kartę? Działa w Roamingu czy nie?

    Bo tu pakiet internetowy jest sympatyczny - Za 50 zł dostajesz 2GB z
    lejkiem na 100 dni

    Pozdrawiam, RW

  • 28. Data: 2013-09-07 09:19:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Rafał Wiśniewski" <r...@p...onet.pl>

    > A jak jest z Red Bull Mobile na Kartę? Działa w Roamingu czy nie?
    >
    > Bo tu pakiet internetowy jest sympatyczny - Za 50 zł dostajesz 2GB z
    > lejkiem na 100 dni

    Poleciłbym lepszą sieć z pakietem za 100zł w którym dostajesz 6GB na 350dni,
    ale mi ostatnio przedwcześnie środki wyczerpały się to nie wiem czy
    zasługuje.

  • 29. Data: 2013-09-09 13:50:52
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Probowałeś odwrotnej tatktyki czyli w opcjach polaczenia wyłączyć 2G
    > (tak by telefon działał tylko w 3G)?

    Tak, wtedy działa najgorzej.
    latet