  • 11. Data: 2013-08-22 00:15:52
    Temat: Re: Duży problem z internetem 3G w Plusie
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Trybun <I...@y...com> wrote:

    > O czym Ty w ogóle gaworzysz??? Używam play "na kartę", z ogólnego
    > doładowania wybieram za 6 zł 25 MB na transfer danych i z nich korzystam,
    > zalogowanie się w ramach roamingu do sieci Plus nie skutkuje większym
    > naliczaniem za transfer danych.

    25 MB to, proszę pana, to na poranną kawę nie wystarczy ;-)

  • 12. Data: 2013-08-22 09:37:29
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-21 21:53, Trybun pisze:

    > Wiesz, zamiast teoretyzować kup sobie za dychę starter Play i sam
    > wypróbuj jak to jest z tym transferem.

    Jak pisałem wcześniej - korzystam z tych usług od lat (nie tylko tych)
    i Play Online to inna usługa niż internet w pakietach telefonicznych.
    Nie wspominając już o tym, że 25MB za 6zł (o których wspominałeś) to
    lapek zje na śniadanie :P

  • 13. Data: 2013-08-22 15:59:15
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-08-22 09:37, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > i Play Online to inna usługa niż internet w pakietach telefonicznych.
    > Nie wspominając już o tym, że 25MB za 6zł (o których wspominałeś) to

    Nie chodzi o wielkość limitu i jego nazwę czy cenę, ale o fakt zasięgu
    3g, który to najlepszy moim zdaniem ma Play, a to ze względu na roaming.
    O tym właśnie była mowa.

  • 14. Data: 2013-08-22 15:59:52
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-08-21 22:01, ALEX Alpha MR pisze:

    > Prawdę pisze.

    W takim wypadku ja muszę pisać fałsz. :-(

    > To użyj Play Online na Kartę i opowiedz jak działa w roamingu.

    A niby po co? Mam kartę PLAYa i korzystam z usług po przez 3g w roamingu.

  • 15. Data: 2013-08-22 16:00:15
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-08-22 00:15, Maciej Bebenek pisze:

    > 25 MB to, proszę pana, to na poranną kawę nie wystarczy ;-)

    No, w moim wypadku, w tablecie który czasem zabieram do auta, ten limit
    wystarcza mi na miesiąc. Jest to obsługa nawigacji online (Yanosika),
    przegląd wiadomości w WP, i czasem pół godzinki na chacie, ewentualnie
    sprawdzenie czegoś w necie.

  • 16. Data: 2013-08-22 16:14:06
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 22 Aug 2013 15:59:52 +0200, Trybun napisał(a):

    > W takim wypadku ja muszę pisać fałsz. :-(

    Owszem.

    > A niby po co? Mam kartę PLAYa i korzystam z usług po przez 3g w roamingu.

    Po to byś się przekonał że NIE DZIAŁA w roamingu.

    > Mam kartę PLAYa i korzystam z usług po przez 3g w roamingu.

    Ale nie masz Play Online.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 17. Data: 2013-08-22 16:15:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Trybun <Y...@y...com> wrote:

    > Nie chodzi o wielkość limitu i jego nazwę czy cenę, ale o fakt zasięgu
    > 3g, który to najlepszy moim zdaniem ma Play, a to ze względu na roaming.
    > O tym właśnie była mowa.

    Nie, usługa internetowa (a nie pakiet jako dodatek do smartfona) nie działa
    w roamingu. A z pakietów smartfonowych przy dużym zużyciu po prostu nie
    opłaca się korzystać.

  • 18. Data: 2013-08-22 16:18:09
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Trybun <Y...@y...com> wrote:

> [...]
    > wystarcza mi na miesiąc. Jest to obsługa nawigacji online (Yanosika),
    > przegląd wiadomości w WP, i czasem pół godzinki na chacie, ewentualnie

    No widzisz, a mi to czasem wystarczy na kilka minut.
    Spróbuj sobie tą metodą przekręcić np. 4 GB, a potem opowiedz, ile Cię to
    kosztowało ;-)

  • 19. Data: 2013-08-23 09:11:48
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-22 16:15, Maciej Bebenek pisze:

    > Nie, usługa internetowa (a nie pakiet jako dodatek do smartfona) nie działa
    > w roamingu. A z pakietów smartfonowych przy dużym zużyciu po prostu nie
    > opłaca się korzystać.

    Ja akurat nie o tym, a o możliwościach zasięgu 3g w sieci Play. Nie mam
    telefonu od Play, mam tylko kartę i po 3g łaczę sie z netem nieomal w
    całym kraju. Plus, Era czy Orange tylko mogą pomarzyć o takim obszarze
    działania.

  • 20. Data: 2013-08-23 09:13:17
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-22 16:14, ALEX Alpha MR pisze:

    > Owszem.

    A ja Ci odpowiem że to jest zwykłe niczym nie poparte oszczerstwo.

    > Po to byś się przekonał że NIE DZIAŁA w roamingu.

    > Ale nie masz Play Online.

    Co Ty do diabła z tym Play Online? Łączę sie z netem i przeglądam WP z
    prędkością 1MB w miejscu gdzie macierzysta sieć Play nie ma zasięgu a na
    wyświetlaczu mam jak byk że łącze jest poprzez roaming 3g Plusa. Co Ty
    próbujesz sobie samemu i innym wmówić?