  • 1. Data: 2013-08-15 13:35:22
    Temat: Duży problem z internetem 3G w Plusie
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Od dłuższego czasu doświadczas uciążliwych problemów z połączeniami
    internetowymi w trybie 3G (2G działa OK - wolno, ale stabilnie). Polega to na
    tym, że transfer po prostu zamiera na parę minut, albo nie chce działać od
    początku (od przełączenia się z 2G na 3G), potem przez chwilę działa, potem znów
    zamiera. Jak działa, to szybkośc jest ok, ale w praktyce więcej nie działa niż
    działa, dlatego przerzuciłem sie już całkiem na 2G.

    Oczywiście najpierw myślałem, że to wina telefonu (xperia neo v), ale zmieniałem
    w nim system wiele razy (najróżniejsze systemy, ROM-y, jądra, patche, kernele i
    basebandy) i problem z 3G zawsze ten sam.

    Niedawno zacząłem wkładać do tego tel. karty SIM innych sieci i testować tryb
    3G. Wszystko działało super. Problem był tylko z kartami SIM Plusa.

    Dodam też, że nia ma to związku z samym "zasięgiem" (mocą sygnału) 3G w danym
    miejscu. Problem występuje nawet przy b. dobrym sygnale w dużych miastach. Nie
    mam też problemów z jakością rozmów głosowych 3G.

    Jeżdzę sporo po kraju i problem występował w każdym zakątku Polski.

    Czy ktoś miał podobne problem z internetem po 3G w sieci Plus?

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2013-08-20 22:45:02
    Temat: Re: Duży problem z internetem 3G w Plusie
    Od: K <...@...c>

    W dniu 15-08-2013 13:35, Latet pisze:
> [...]
    >
    > Jeżdzę sporo po kraju i problem występował w każdym zakątku Polski.
    >
    > Czy ktoś miał podobne problem z internetem po 3G w sieci Plus?

    no ja akurat w modemie 3131s2, ale wg mnie plus w 3g/hspa bije na glowe
    konkurentow. testowalem w trojmiescie i okolicach oraz w ostatni dlugi
    weekend na kaszubach, gdzie tylko plus i aero2 mieli zasieg 3g.

  • 3. Data: 2013-08-21 11:49:43
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-20 22:45, K pisze:

    > no ja akurat w modemie 3131s2, ale wg mnie plus w 3g/hspa bije na
    > glowe konkurentow. testowalem w trojmiescie i okolicach oraz w ostatni
    > dlugi weekend na kaszubach, gdzie tylko plus i aero2 mieli zasieg 3g.

    Jeżeli ma Plus, to również Play ma. A więc śmiało można postawić tezę że
    to Play jest bezkonkurencyjne pod tym względem. Ma do dyspozycji swoje
    przekaźniki, Plusa i Orange.

  • 4. Data: 2013-08-21 12:28:58
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Trybun <I...@j...pl> wrote:

    > Jeżeli ma Plus, to również Play ma. A więc śmiało można postawić tezę że
    > to Play jest bezkonkurencyjne pod tym względem. Ma do dyspozycji swoje
    > przekaźniki, Plusa i Orange.

    Wskaż ofertę INTERNETOWĄ Playa działającą w roamingu krajowym.

  • 5. Data: 2013-08-21 18:54:45
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-21 12:28, Maciej Bebenek pisze:
    > Wskaż ofertę INTERNETOWĄ Playa działającą w roamingu krajowym.

    Tak prawdę mówiąc to nie wiem o co pytasz.. W tablecie mam karta Play-a,
    połączenia ustawione na "preferowane 3g", gdy tracę zasięg sieci
    macierzystej Play to pojawia się ikonka roaming Plusa, bądź Orange,
    oczywiście zawiera symbol 3g. Transfer obsługujący nawigację gps on-line
    jest kontynuowany. A więc o co chodzi?

  • 6. Data: 2013-08-21 19:47:22
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Trybun <I...@j...pl> wrote:

> [...]
    > macierzystej Play to pojawia się ikonka roaming Plusa, bądź Orange,
    > oczywiście zawiera symbol 3g. Transfer obsługujący nawigację gps on-line

    To, że nie wiesz, o czym piszesz.

    W ofertach smartfonowych, gdzie dokupujesz pakiety danych, jest dość drogo,
    ale za to działają również w roamingu.
    W przypadku gdy korzystasz z internetu dużo, kupujesz ofertę Play Online.
    Wtedy cena gigabajta wygląda rozsądnie, ale działa tylko w natywnej sieci
    Play.

  • 7. Data: 2013-08-21 20:07:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-21 19:47, Maciej Bebenek pisze:

> [...]
    > Wtedy cena gigabajta wygląda rozsądnie, ale działa tylko w natywnej sieci

    Deja vu?

    Z miesiąc albo dwa temu tłumaczyłem już komuś jak wygląda kwestia
    Play Online - dokładnie tak samo argumentował jak Trybun.
    Klon?

  • 8. Data: 2013-08-21 21:52:18
    Od: Trybun <I...@y...com>

    W dniu 21.08.2013 19:47, Maciej Bebenek pisze:

> [...]
    > Wtedy cena gigabajta wygląda rozsądnie, ale działa tylko w natywnej sieci

    O czym Ty w ogóle gaworzysz??? Używam play "na kartę", z ogólnego
    doładowania wybieram za 6 zł 25 MB na transfer danych i z nich
    korzystam, zalogowanie się w ramach roamingu do sieci Plus nie skutkuje
    większym naliczaniem za transfer danych.

  • 9. Data: 2013-08-21 21:53:41
    Od: Trybun <I...@y...com>

    W dniu 21.08.2013 20:07, Artur Maśląg pisze:

    > Deja vu?
    >
    > Z miesiąc albo dwa temu tłumaczyłem już komuś jak wygląda kwestia
    > Play Online - dokładnie tak samo argumentował jak Trybun.
    > Klon?

    Wiesz, zamiast teoretyzować kup sobie za dychę starter Play i sam
    wypróbuj jak to jest z tym transferem.

  • 10. Data: 2013-08-21 22:01:05
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 21:52:18 +0200, Trybun napisał(a):

    > O czym Ty w ogóle gaworzysz???

    Prawdę pisze.

    > Używam play "na kartę", z ogólnego
    > doładowania wybieram za 6 zł 25 MB na transfer danych i z nich
    > korzystam, zalogowanie się w ramach roamingu do sieci Plus nie skutkuje
    > większym naliczaniem za transfer danych.

    To użyj Play Online na Kartę i opowiedz jak działa w roamingu.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy