  • Data: 2013-08-23 09:13:17
    Temat: Re: Duży problem z internetem 3G w Plusie
    Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-22 16:14, ALEX Alpha MR pisze:

    > Owszem.

    A ja Ci odpowiem że to jest zwykłe niczym nie poparte oszczerstwo.

    > Po to byś się przekonał że NIE DZIAŁA w roamingu.

    > Ale nie masz Play Online.

    Co Ty do diabła z tym Play Online? Łączę sie z netem i przeglądam WP z
    prędkością 1MB w miejscu gdzie macierzysta sieć Play nie ma zasięgu a na
    wyświetlaczu mam jak byk że łącze jest poprzez roaming 3g Plusa. Co Ty
    próbujesz sobie samemu i innym wmówić?