-
1. Data: 2019-07-18 12:55:34
Temat: Duze przebiegi
Od: p...@g...com
https://www.youtube.com/watch?v=RDymey23Zts
tu Passerati ale znajomy znalazl ostatnio chetnego na Mondeo IV z przebiegiem powyzej
300 tkm ... kluczem do sukcesu jest chyba regularna wymiana oleju no i oczywiscie
normalna eksploatacja
-
2. Data: 2019-07-18 21:31:30
Temat: Duze przebiegi
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Samochody nie sa zbudowane z samych silnikow i tarcz hamulcowych. Czyli elementow
ktore mozna naprawic albo wymienic. Istotna jest karoseria a raczej stan blach i jak
jest zaawansowana korozja. To korozja robi dalsza eksploatacje nieoplacalna. Jedz na
duze zlomowisko gdzie urzedowa zlomuja samochody. Niedawno bylem bo to miejsce gdzie
sie zaopatruje w silniczki do wycieraczek. Fajne, ciekawe samochody tam byly. I
wszystko w nich warto bylo by zrobic gdyby nie stan karoserii.
-
3. Data: 2019-07-18 22:02:21
Temat: Re: Duze przebiegi
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .07.2019 o 12:55 <p...@g...com> pisze:
> ale znajomy znalazl ostatnio chetnego na Mondeo IV z przebiegiem powyzej
> 300 tkm ... kluczem do sukcesu jest chyba regularna wymiana oleju no i
> oczywiscie normalna eksploatacja
ja zazwyczaj sprzedaję swoje auta jak dojadę powyżej 300kkm ( rekord to
370 ) - nie mam problemów ze sprzedażą. Ostatnie C4 GP (miało trochę mniej
- 260-270tkm, nie pamietam dokałdnie) kupił pierwszy kupiec, który do mnie
przyjechał.
TG
-
4. Data: 2019-07-19 07:29:58
Temat: Re: Duze przebiegi
Od: p...@g...com
--Samochody nie sa zbudowane z samych silnikow i tarcz hamulcowych. Czyli elementow
ktore mozna naprawic albo wymienic. Istotna jest karoseria a raczej stan blach i jak
jest zaawansowana korozja. To korozja robi dalsza eksploatacje nieoplacalna.
mam inne doswiadczenia, golf IV 300tkm zero korozji, zafira b 300 tkm to samo oba
krecily po 60 tkm+ rocznie na niemieckich autostradach, zafira przeszla podwojny TUV
przed sprzedaza bo Dekra akurat robila akcje weryfikacji swoich stacji wiec te auta
nie zdazyly zardzewiec :-) 300 tkm to raczej granica mentalna kiedy mowie dosc i
rozgladam sie za nastepnym
-
5. Data: 2019-07-19 10:22:00
Temat: Re: Duze przebiegi
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu czwartek, 18 lipca 2019 12:55:35 UTC+2 użytkownik p...@g...com
napisał:
> tu Passerati ale znajomy znalazl ostatnio chetnego na Mondeo IV z przebiegiem
powyzej 300 tkm ... kluczem do sukcesu jest chyba regularna wymiana oleju no i
oczywiscie normalna eksploatacja
Praktycznie każdy sprzedający oświadczy że regularnie olej wymieniał
Kluczem do sukcesu jest karoseria. Silnik da się dość tanio naprawić albo wymienić a
jak rdza zacznie żreć podłogę to już chociażby grzebanie przy zawieszeniu itp jest
ryzykowne i nieopłacalne.
-
6. Data: 2019-07-19 10:25:56
Temat: Re: Duze przebiegi
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu piątek, 19 lipca 2019 07:29:59 UTC+2 użytkownik p...@g...com
napisał:
> mam inne doswiadczenia, golf IV 300tkm zero korozji, zafira b 300 tkm to samo oba
krecily po 60 tkm+ rocznie na niemieckich autostradach, zafira przeszla podwojny TUV
przed sprzedaza bo Dekra akurat robila akcje weryfikacji swoich stacji wiec te auta
nie zdazyly zardzewiec :-) 300 tkm to raczej granica mentalna kiedy mowie dosc i
rozgladam sie za nastepnym
Ale nie łacz przebiegu z korozją.
Jak Tomek wyżej pisze że sprzedaje auta w okolicach 300tys przebiegu ale zapewne sa
to kilkuletnie a nie kilkunastoletnie auta.
Więc wie auta ma większe znaczenie jak przebieg.
-
7. Data: 2019-07-19 10:31:48
Temat: Re: Duze przebiegi
Od: p...@g...com
--Praktycznie każdy sprzedający oświadczy że regularnie olej wymieniał
jasne a ty mu uwierzysz ? nie ma kwitów to koniec rozmowy
--Kluczem do sukcesu jest karoseria. Silnik da się dość tanio naprawić albo wymienić
a jak rdza zacznie żreć podłogę to już chociażby grzebanie przy zawieszeniu itp jest
ryzykowne i nieopłacalne.
wiem ze Ford ma slabe blachy ale zeby w 9-cio letnim topowym aucie podloga
przerdzewiala to juz przesada :-)
-
8. Data: 2019-07-19 10:36:12
Temat: Re: Duze przebiegi
Od: p...@g...com
--Jak Tomek wyżej pisze że sprzedaje auta w okolicach 300tys przebiegu ale zapewne sa
to kilkuletnie a nie kilkunastoletnie auta.
niekoniecznie, golf IV byl z 2001r czyli i wiek i przebieg konkretny
--Więc wie auta ma większe znaczenie jak przebieg.
tylko dla korozji choc kilkuletnie raczej nie rdzewieją
-
9. Data: 2019-07-19 10:52:01
Temat: Re: Duze przebiegi
Od: RadoslawF <u...@d...invalid>
W dniu 2019-07-19 o 10:31, p...@g...com pisze:
> --Praktycznie każdy sprzedający oświadczy że regularnie olej wymieniał
>
> jasne a ty mu uwierzysz ? nie ma kwitów to koniec rozmowy
Jest sporo metod na wyrobienie sobie zdania o prawdomówności.
Sprawdzanie kwitów jest wygodne ale dzisiaj coraz mniej osób je trzyma.
> --Kluczem do sukcesu jest karoseria. Silnik da się dość tanio naprawić albo
wymienić a jak rdza zacznie żreć podłogę to już chociażby grzebanie przy zawieszeniu
itp jest ryzykowne i nieopłacalne.
>
> wiem ze Ford ma slabe blachy ale zeby w 9-cio letnim topowym aucie podloga
przerdzewiala to juz przesada :-)
Przesada to jest jak w pięcioletnim rdzewieją zewnętrzne, górne
i widoczne elementy karoserii. A były przypadki ze rdzewiały jeszcze
na gwarancji.
Podłoga słabo zabezpieczona fabrycznie i nie zabezpieczona dodatkowo
przez właściciela "bo po co? to nowe auto" ma prawo.
Pozdrawiam
-
10. Data: 2019-07-19 11:09:47
Temat: Re: Duze przebiegi
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu piątek, 19 lipca 2019 10:31:49 UTC+2 użytkownik p...@g...com
napisał:
> --Praktycznie każdy sprzedający oświadczy że regularnie olej wymieniał
>
> jasne a ty mu uwierzysz ? nie ma kwitów to koniec rozmowy
Tak się składa ze mój dobry znajomy od lat komis samochodowy prowadzi
Kwity jakie chcesz do jakiego chcesz auta zorganizuje praktycznie od ręki