  • 71. Data: 2020-02-01 21:38:03
    Temat: Re: Duże kombi na 5 osób
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Jan 2020 10:06:56 +0100, Uzytkownik napisał(a):

    > Osobiści polecam Eurovana - czworaczki produkowane przez "Sevel Nord"
    > czyli spółkę Fiat i PSA (Peugeot i Citroen)

    Próbowałem tym jeździć (Phedrą konkretnie). Dla mnie niewygodne.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 72. Data: 2020-02-01 23:49:50
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-02-01 o 21:38, Maciek pisze:

    > Próbowałem tym jeździć (Phedrą konkretnie). Dla mnie niewygodne.

    W jakim sensie niewygodne?

    Jeżeli chodzi o siedzenia to są pewne różnice w poszczególnych markach,
    a także w poszczególnych wersjach. Najwygodniejsze fotele były montowane
    w Peugeotach - obrotowe (tzw. kapitańskie) z pełną elektryką. Możesz
    mieć nawet regulację krzywizny pleców. Jak dla mnie bardzo wygodne.

  • 73. Data: 2020-02-03 15:02:57
    Od: K <n...@e...com>

    On 31/01/2020 16:01, ąćęłńóśźż wrote:
    > Ogólnie poddupniki są j_bane na każdych forach i portalach konsumenckich
    > i testowych.
    > Czy boczne czy frontowe czy tylne podobny ch_j.
    > To taka "sztuka jedna na stanie", jak w wojsku.
    > Gdy przeczytałem i obejrzałem to mi strużka zimnego potu po plecach
    > popłynęła i wywaliłem g... do śmietnika.
    > Z tym że nazwa "booster" może też obejmować normalny fotelik
    > (szczególnie w Ameryce), tyle że taki dla większego, gdy całego
    > dzieciaka z fotelikiem (dół, plecy, ochrona głowy) przypinasz pasami
    > trzypunktowymi samochodu, to co innego.
    >

    > -----

    No wiec to jest/byl taki booster siedzisko odczepione od oparcia
    fotelika, a dziecko bylo przypiete trzy punktowymi pasami.

  • 74. Data: 2020-02-03 15:22:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Feb 2020 23:49:50 +0100, Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > w Peugeotach - obrotowe (tzw. kapitańskie) z pełną elektryką. Możesz
    > mieć nawet regulację krzywizny pleców. Jak dla mnie bardzo wygodne.

    Za kierownicą obleci, ale trzy foteliki koło siebie w 2. rzędzie są niskie.
    Wsiadałem też kiedyś do 7-osobowej wersji (chyba c8) na sam tył i miejsca
    na nogi było mało.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 75. Data: 2020-02-16 12:00:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeżeli sam poddupnik - bez oparcia i osłon tułowia/głowy z boku - to maszynka do
    mięsa.
    Poddupnik daje tylko tyle, że jest inny kąt trzymania pasa biodrowego (związany z
    inną niewykształconą budową miednicy u dzieci).

    -----

  • 76. Data: 2020-02-17 21:21:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zastanów się, na czym siedział ten 10-latek:
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/leszno-informacje-pr
    okuratury-ws-smierci-10-latka-w-wypadku/refvgfw
    A Passat to nie jest mały niebezpieczny samochód i z tyłu jest dużo miejsca.
    Nadal w niewielu samochodach są zabezpieczające pasażerów siedzących z tyłu poduszki
    w oparciach przednich foteli, takie jak w
    kierownicy i desce rozdzielczej.
    Ideą boostera z oparciem i zagłówkiem jest m.in. to, ze w przypadku zderzenia oparcie
    z zagłówkiem idą do przodu razem z małym
    pasażerem nie odrywając się od jego pleców, i to lepiej zabezpiecza niż małolat
    przelewający się przez pasy 3-punktowe, w dodatku
    tylne bez żadnej pirotechniki (napinaczy).

    -----

  • 77. Data: 2020-02-18 09:28:25
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    http://elka.pl/content/view/89833/80/

[...]

    ktorych *niewielu* ? Passeratti nie ma chyba nawet opcji tylnych czolowych airbagow a
    jesli nawet to implikuje problem z certyfikacja jako auto 5-cio osobowe, 4 osoby maja
    airbagi czolowe a 5-ta nie czyli w przypadku czolowki idzie do piachu ?

[...]

    ale akurat B6 ma pirotechniczne napinacze z tylu, junior siedzial normalnie albo na
    poddupniku co okazalo sie niewystarczajace

    PS mietek z gornej polki, przednia szyba cala, poduchy odpalily a B6 juz troche
    wiekowe kierowca mial zlamana czaszke wiec w cos przydzwonil, pasazerka tez w proszku

    PS2 cwane ptysie daly z tylu tylko dzieciaki w fotelikach, wieksze dziecko czy
    dorosly wali z banki w fotel czy prety zaglowka i pozamiatane

    https://www.autobild.de/artikel/vw-passat-b8-euro-nc
    ap-crashtest-5486274.html