  • Data: 2013-01-13 22:15:42
    Temat: Re: Duze kombi do 25 tys?
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1gapju7ia41ol$.1wq63ishyk2eg.dlg@40tude.net...

    > Macalem go chyba z poltorej godziny. Dla mnie pod wzgledem wykonania miedzy
    > Lodgy a Loganem jest przepasc.

    Prawda, tylko że poza deską to reszta jest niewiele lepsza od tego co było.

    > Ja mam watpliwosci co do tego diesla (i wszystkich wspolczesnych diesli), a
    > 115-konna benzynowka 1.2 to juz prawie 60 tys., wiec obadalem temat
    > jednostki 1.6/84 KM. O dziwo, ludzie twierdza, ze to sie jednak porusza.

    Dacia klub to grupa ludzi, którzy naprawdę mają dobrze obcykane te samochody,
    ale jak każda radykalna grupa wyznaniowa nie widzą wad, które dla innych są
    oczywiste. Oglądając ten samochód czyli widząc na własne oczy jego wysokość etc.
    uważam, że 84 KM to będzie padaka po prostu.

    Jeżeli samochód ma się wyłącznie poruszać to ok, ale żeby dawał choć odrobinę
    radości z jazdy czyli np umożliwiał normalne wyprzedzanie to wątpię 1.6 Pb było
    wystarczające.

    Współczesne klekoty to nie jest ideał, ale z dwojga złego to wolę klekota i
    przedłużanie gwarancji choć po prawdzie to żadne z tych rozwiązań nie jest
    satysfakcjonujące do końca.

    --
    pozdrawiam
    kml