  • 21. Data: 2013-03-29 22:18:16
    Temat: Re: Duza odleglosc miedzy fotelami
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-03-29 18:28, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Vectra, przynajmniej C, mistrzem przestronności nie jest.

    HB i Sedan owszem, ale kombi (caravan) ma 13 cm dłuższą podłogę właśnie
    pomiędzy fotelami (płyta podłogowa Signum), a to robi różnicę :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 22. Data: 2013-03-29 22:33:57
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *#* napisał(-a):

    > Witam,
    >
    > ktory z samochodow w przystepnej cenie (ok. 40k pln) oferuje duzy
    > odstep pomiedzy przednimi a tylnymi fotelami?

    Czajka ;)
    [piątkowo]

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 23. Data: 2013-03-29 22:41:42
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-03-29 18:42, Myjk pisze:
    > Fri, 29 Mar 2013 16:03:49 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak

    > Nie da się wymyślić brzydszych przednich reflektorów niż obecne. :P

    Co się nie da? Da się! Spójrz na takiego Juke'a... :-D

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 24. Data: 2013-03-30 04:40:02
    Od: tá´Ź

    Myjk wrote:

    > Nie da się wymyślić brzydszych przednich reflektorów niż obecne. :P

    To auto na ulicy wcale nie wygląda jakoś obrzydliwie. Są gorsze.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 25. Data: 2013-03-30 04:41:07
    Od: tá´Ź

    Mirek Ptak wrote:

    > HB i Sedan owszem, ale kombi (caravan) ma 13 cm dłuższą podłogę właśnie
    > pomiędzy fotelami (płyta podłogowa Signum), a to robi różnicę :)

    Kombi jest na poziomie przeciętnym dla klasy D, sedan/liftback jest
    mniejszy. Superb jest większy.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 26. Data: 2013-03-30 04:42:03
    Od: tá´Ź

    frank drebin wrote:

    > wikipedia podaje, że rozstaw osi jest większy w mondeo i to o 5 cm, więc
    > raczej tak.

    Rozstaw osi to nie wszystko.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 27. Data: 2013-03-30 11:42:41
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości
    > Rozstaw osi to nie wszystko.

    dlatego napisałem "raczej tak".
    Druga sprawa, to nie wierzę, żeby superb miał *znaczną* przewagę kiedy już
    na starcie ma 5 cm mniej.

  • 28. Data: 2013-03-30 12:32:02
    Od: "#" <n...@m...yyy>

    ze skoda superb od
    > 2008/2009 (w nowej budzie) ma duzo miejsca (widzialem na zdjeciach)... ?
    >
    > Pozdrawiam

    Dzieki wszystkim za informacje. Faktycznie Mondeo tez ma sporo miejsca w
    srodku (patrzylem na zdjecia w otomoto), jednak wizualnie wydaje mi sie
    wciaz ze skoda ma wiecej miejsca. Po swietach podjade do tych dwoch salonow.

    Dzieki za dyskusje i zycze Wesolych Swiat!

  • 29. Data: 2013-03-30 12:52:28
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > jednak wizualnie wydaje mi sie
    > wciaz ze skoda ma wiecej miejsca.

    Bo ma :)

    sz.

  • 30. Data: 2013-03-30 15:51:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "#" <n...@m...yyy> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > ze skoda superb od

    > Dzieki wszystkim za informacje. Faktycznie Mondeo tez ma sporo miejsca w
    > srodku (patrzylem na zdjecia w otomoto), jednak wizualnie wydaje mi sie
    > wciaz ze skoda ma wiecej miejsca.

    A to jakieś licytacje w stylu "kto ma dłuższego?
    Miejsca ma być wystarczająco, a ten warunek spełnia większość współczesnych
    aut klasy D, również co większe kompakty.
    Czy może chcesz wozić tam coś dziwnego, co się na standardowym miejscu nie
    mieści?