  • Data: 2013-03-30 16:17:42
    Temat: Re: Duza odleglosc miedzy fotelami
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "#" <n...@m...yyy> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    > no wlasnie wiekszosc aut niestety nie spelnia "moich" oczekiwan; ogladalem
    > np. citroena c5 (2011r) i ma malo miejsca z tylu na nogi;

    A to Ty będziesz z tyłu jeździł i jesteś nadwymiarowy?

    > passat malo itd itd itd... lazac po miescie zagladalem do roznych sedanow
    > (duzych sedanow) i jak na razie superb ma naprawde sporo miejsca; na
    > drugim miejscu uplasowalo sie mondeo. Z tym "malo miejsca na nogi" to
    > chodzilo mi oczywiscie ze jest mala lub bardzo mala odleglosc pomiedzy
    > tylnimi a przednimi fotelami.

    Poszukaj czegoś wyższego (vanopodobnego), wtedy siedzi się wyżej, a co za
    tym idzie fotel kierowcy jest mniej wysunięty do tyłu, bo nie ma takiej
    konieczności i miejsca na nogi pozostaje z tyłu sporo.
    Tą drogą możesz kupić auto klasy niżej, nie musisz szukać długaśnego i
    drogiego.