  • Data: 2014-04-29 08:50:53
    Temat: Re: Duplikat karty SIM
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To powinni zrobić to bezpłatnie od ręki w salonie.
    >
    > Zdrówko

    No i zrobili. Jednak jak się okazało wymiana nic nie dała.. To łączenie
    z netem nie jest mi potrzebne w telefonie a w modemie podpiętym do
    routera wi-fi, wobec niemożliwości odblokowania kodu PIN ta nowa karta i
    tak w niczym nie jest dla mnie bardziej przydatna od tej starej.

    Małe pytanko: czy karta którą wymieniałeś jest w abonamencie czy w
    usłudze "Na Kartę".