  • Data: 2010-08-14 14:07:22
    Temat: Re: DualSim
    Od: "SingleSim" <S...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i436dp$4qs$1@news.onet.pl...
    > ok, ale bateria słaba, znaczy codzienne ładowanie obowiązkowe.
    > W sumie bateria nie jest słaba, 1500mA, ale zużycie prądu jest duże,
    > stąd ta konieczność.

    A jest różnica gdy obie karty są w tej samej sieci? Wtedy teoretycznie
    powinno być mniejsze zużycie prądu(korzystanie z jednego nadajnika)

    > Teoretycznie tak, ale jak próbujesz masz numer zajęty.

    To akurat dziwne, interesowało mnie jak to jest rozwiązane od strony
    technicznej, ale skoro oba numery działają w tym samym czasie to powinno
    się dać wykonać takie połączenie, bo niby skąd telefon wie, że dzwonisz
    na numer-bliźniaka syjamskiego w tej samej słuchawce?
    Dzięki za informację, linki do obrazków niestety nie działają