  • 1. Data: 2010-09-22 16:03:10
    Temat: Dual sim dla kobiety.
    Od: "Counter" <n...@w...pl>

    Chciałbym kupić jakąś komórkę na 2 karty sim dla kobiety. W miarę małe
    gabaryty. Przydała by się Java. Poza tym brak specalnych wymagań. Wiem że
    temat jest trudny ze względu na niewielki wybór tych telefonów. Do
    chińczyków się zraziła bo miała Myphone 6650 - nic nie widać na
    wyświetlaczu. No i zagmatwane menu polsko angielskie :)

  • 2. Data: 2010-09-22 17:14:50
    Temat: Re: Dual sim dla kobiety.
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Counter" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chińczyków się zraziła bo miała Myphone 6650 - nic nie widać na
    > wyświetlaczu. No i zagmatwane menu polsko angielskie :)

    Cały czas czekam na Nokię C2 - 00 . Miała być jesienią ....

  • 3. Data: 2010-09-22 19:39:35
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

> [...]
    > chińczyków się zraziła bo miała Myphone 6650 - nic nie widać na
    > wyświetlaczu. No i zagmatwane menu polsko angielskie :)

    mam na zbyciu samsunga d980, prawie nowy, brak śladów użytkowania, dowód
    zakupu i czysta gwarancja.
    Dostałem w rozliczeniu długu, a mam już swój telefon :(

    Jacek

  • 4. Data: 2010-09-22 20:27:24
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dostałem w rozliczeniu długu, a mam już swój telefon :(

    A dłużnik nie ma już palców? ;-)

  • 5. Data: 2010-09-22 21:04:18
    Od: "m_ka" <m...@f...oneit.pl>

> [...]
    > chińczyków się zraziła bo miała Myphone 6650 - nic nie widać na
    > wyświetlaczu. No i zagmatwane menu polsko angielskie :)

    Moja małżonka od 2 m-cy posiada Samsung DUOS B5722 i jest bardzo zadowolona.
    Fonik spełania w/w wymagania i jest dość przyjemny w obsłudze.

  • 6. Data: 2010-09-22 21:14:43
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A dłużnik nie ma już palców? ;-)

    rysik działa, nawet trzymany w zębach :)

    Jacek

  • 7. Data: 2010-09-22 22:16:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-22 23:04, m_ka pisze:
    > Użytkownik "Counter"<n...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Moja małżonka od 2 m-cy posiada Samsung DUOS B5722 i jest bardzo zadowolona.
    > Fonik spełania w/w wymagania i jest dość przyjemny w obsłudze.

    Jeśli nie ma WiFi to pewnie nie jest lepszy od mojego SE W580i.

    --
    animka