  • 31. Data: 2015-09-26 09:20:12
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-09-25 o 13:36, dizel pisze:

    > Bo?

    Cała masa powodów. choćby to że chyba wszystkie programy do SMSowania w
    GP nie są zdolne do tego aby wysyłka i odbieranie można było ustawić na
    kartę nr2.

    > Akurat w tym wątku nie ma to znaczenia, ale dla niektórych używających
    > dual sima na pewno ma.
    >
    > Pozdrawiam

    Nie znam zalet standardu "active", a wiec nie mogę mieć zdania w tym
    temacie. Rad bym coś więcej usłyszeć na potwierdzenie Twojej pewności,
    tego że "na pewno ma"..

  • 32. Data: 2015-09-26 09:21:22
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-09-25 o 13:59, WAM pisze:

    > SOA #1 U mnie działa.
    > Xperia M dual
    > Karta 1: Play
    > Karta 2: Aero2
    >
    > MMS przychodzą i wysyłają się.
    >
    > WAM

    Pewnie ten telefon ma funkcje active przy dualsimie. Tak że masz
    transfer włączony dla obu kart, a przed wysyłaniem telefon pyta z której
    karty chcesz wysłać? Ale jakoś sobie nie za bardzo wyobrażam aby nie
    sprawiało to problemów, przecież przy takim ustawieniu system
    podkradałby na swoje potrzeby transfer także z tej PLAYowej karty...

  • 33. Data: 2015-09-26 12:32:24
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-09-26 o 08:22, Liwiusz pisze:

    > Chyba nie czytałeś tego co napisałem.

    przeczytałem ale bazując na moich doświadczeniach uważam to za godzenie
    się na zbyt wielkie kompromisy żeby sprostać niepotrzebnym problemom.
    Użycie tego jako argumentu kontra DualSIM uważam już za całkowitą pomyłkę.

  • 34. Data: 2015-09-26 12:39:04
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-09-26 o 09:18, Trybun pisze:

    > Ale jakie "atrakcje" oferuje w stosunku do stałej oferty innych
    > operatorów? A co do innych ofert, skalkulowałeś ten zakup startera i
    > inne związane z tym wydatki?
    > To nie wymysł, bo tak właśnie wyglądają realia takich ofert.

    oczywiście że tak i zawsze byłem na plus bez praktycznie wad takiego
    rozwiązania (argument, że mmsy nie dochodzą jest a: nieprawdą, b:
    totalnie bez znaczenia [IMO oczywiście])

    > Blokuje wyłączenie transferu danych dla jednej karty, jest to zawsze ta
    > karta przeznaczona do rozmów i wysyłania wiadomości.

    A: zależy od telefonu,
    B: jeżeli A nie wyszło ci pomyślnie to: możesz się przełączyć SIMa na
    tryb "net" jednym kliknięciem,
    C: w najgorszym przypadku (słaby telefon, słaby soft, słabe rozwiązania)
    w dualsim nadal masz CAŁĄ funkcjonalność singlesima + możliwe dodatkowe
    rozwiązania.

    > Wysyłam/używam MMSy/ów bo mogę to robić:-P

    Nie rozumiem, ale nie oceniam :P Jednak w jaki sposób DS ci broni ich
    używać?

    > P.S. co to jest ten/ta "DS"?

    skrót.

  • 35. Data: 2015-09-26 13:08:47
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 26 Sep 2015 09:20:12 +0200, Trybun <i...@j...ru> wrote:

    >Cała masa powodów. choćby to że chyba wszystkie programy do SMSowania w
    >GP nie są zdolne do tego aby wysyłka i odbieranie można było ustawić na
    >kartę nr2.

    No ok, każdy ma swoje zdanie, używam sam dual sim i teraz nie
    wyobrażam sobie powrotu do telefonu z jedną kartą.

    >Nie znam zalet standardu "active", a wiec nie mogę mieć zdania w tym
    >temacie. Rad bym coś więcej usłyszeć na potwierdzenie Twojej pewności,
    >tego że "na pewno ma"..

    http://bartoszdul.komorkomania.pl/1432,smartfony-z-o
    bsluga-dual-sim

    Generalnie chodzi o baterię bo przy DS active jest odczuwalne szybsze
    jej rozładowanie przy standby praktycznie czas pracy jest porównywalny
    do smartfona z jedną kartą sim.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2015-09-26 19:29:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" c...@4...com

    > Generalnie chodzi o baterię bo przy DS active jest odczuwalne szybsze
    > jej rozładowanie przy standby praktycznie czas pracy jest porównywalny
    > do smartfona z jedną kartą sim.

    Generalnie ;) wyjęcie SIMki Aero2 wydłużyło bezładowaniowy ;)
    (międzyładowaniowy?) czas używania Monstera wielokrotnie.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2015-09-27 09:26:47
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-09-26 o 12:39, PlaMa pisze:

    > oczywiście że tak i zawsze byłem na plus bez praktycznie wad takiego
    > rozwiązania (argument, że mmsy nie dochodzą jest a: nieprawdą, b:
    > totalnie bez znaczenia [IMO oczywiście])

    U mnie nie zupełnie odwrotnie, w telefonie zupełnie mi nie potrzeba aż
    takiego dużego limitu, w zupełności wystarcza doładowanie za 3zł a`la
    25MB w Play. Oczywiście doładowuje tylko wtedy gdy to mi jest potrzebne.
    Np. gdy jadę w Polskę i potrzebuję nawigacji online.
    To że nie dochodzą MMSy jest najprawdziwszą prawdą.

> [...]
    > C: w najgorszym przypadku (słaby telefon, słaby soft, słabe
    > rozwiązania) w dualsim nadal masz CAŁĄ funkcjonalność singlesima +

    A/ Raczej od operatora. Bo bawiąc się w Aero2 nie masz wyboru.
    B/ Tak, i wysłać z innego numeru? I to ma być jakieś akceptowalne
    rozwiązanie??
    C/ Tak, te rozwiązania to najlepiej zaraz na początku dezaktywować jeden
    z SIMów (w moim wypadku). Jedynym plusem jest to że te dwusimowe
    aparaty nie wymagają dopłaty za swoją funkcję w stosunku do standardowych.

    > Nie rozumiem, ale nie oceniam :P Jednak w jaki sposób DS ci broni ich
    > używać?

    To proste, telefonu kupuje przede wszystkim do rozmów na odległość i
    wysyłania wiadomości. Brak możliwości wysyłania wiadomości graficznych
    to poważna wada.

    Tylko DS, to wymuszany rozdział kart na tą do rozmów i na tą do
    transferu danych, ale to właśnie ten rozdział powoduje to że MMSów nie
    można wysyłać z karty wybranej do rozmów i wiadomości. Być może w
    jakichś ultranowoczesnych telefonach te funkcje działają inaczej, jednak
    wszystkie dwusimowce które znam maja tak to właśnie skonfigurowane.

  • 38. Data: 2015-09-27 09:28:51
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-09-26 o 13:08, dizel pisze:

    > No ok, każdy ma swoje zdanie, używam sam dual sim i teraz nie
    > wyobrażam sobie powrotu do telefonu z jedną kartą.

    A ja nie widząc praktycznie żadnych zalet takiego rozwiązanie, po dwu
    kolejnych dwisimowcach postawiłem powrócić do "normalnego" telefonu.

> [...]
    >
    > Generalnie chodzi o baterię bo przy DS active jest odczuwalne szybsze
    > jej rozładowanie przy standby praktycznie czas pracy jest porównywalny

    To tylko detal, a generalnie problem to nie zużycie baterii a ten
    wymuszany rozdział na rozmowy a transfer. Czy w tym active nie trzeba
    wybierać, obie karty są w stanie gotowości do obydwu tych zadań?
    I tak już nawiasem - druga karta w trybie aktywności, nawet w
    standardzie standby to jednak zużywa trochę prądu..

  • 39. Data: 2015-09-27 13:45:53
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-09-26 01:44, PlaMa pisze:

    > Proszę Cię, Aero jest nie do użytku (to ostateczna ostateczność).

    > Wikipedię Ci odcięli? Jeden bajt to osiem bitów.

    Czyli będzie to 10,925 Mb/sek. Dzięki.
    To jest wolne połączenie, czy jako takie?

    --
    animka

  • 40. Data: 2015-09-27 13:54:34
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-09-26 09:19, Trybun pisze:

    > Pod Win XP którego używam to dość skomplikowana sprawa. Przede wszystkim
    > trzeba w "połączeniu internetowym" Windows zmienić konfigurację.

    W Win 8 konfiguruje sie drugie i trzecie połaczenie. Trzeba tylko
    skonfigurować modem (aplikacja w Windows) do połączenia.
    Kiedyś miałam skonfigurowane, ale teraz nie mam.
    Poszukam w Areo2 jak skonfigurować połączenie przez modem.

    > Około 10MB/s
    >
    > Mbit to to samo co Mb/s... Pewnie masz na myśli przelicznik megabitów do
    > megabajtów, czyli Mb>-<MB?

    Nie, tak jak wyżej, ale już wiem. Przeliczyłam.

    --
    animka