  • 11. Data: 2014-12-10 16:25:46
    Temat: Re: Drzwi przymarzly
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-12-10 16:12, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    > Hello J.F.,

    > A to ma jakas nazwe handlowa, czy pytac dokladnie tak ?
    >
    > J.

    http://allegro.pl/srodek-do-zabezpieczania-i-konserw
    acji-gumy-300ml-i4813122635.html
    lub to
    http://allegro.pl/cx-80-silikon-sprey-500ml-25-free-
    i4821057406.html
    drugie lepsze.

  • 12. Data: 2014-12-10 16:37:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > A to ma jakas nazwe handlowa, czy pytac dokladnie tak ?

    Nie mam pojęcia, kiedyś kupiłem w Castoramie. Zeszłej zimy się mi
    skończył.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2014-12-10 17:31:37
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 10 grudnia 2014 12:40:57 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > No i stalo sie - drzwi nie moge otworzyc.
    > Zamki dzialaja, ale uszczelki przymarzly.
    >
    > Macie jakis sprawdzony srodek ?
    > Wazelina chyba nie, krem glicerynowy do rak, olej silikonowy w sprayu
    > ?
    >
    > J.

    Kup najtańsze mazidło woskowe do lakieru i przetrzyj ale nie uszczelki tylko miejsca
    na drzwiach do których dotykają uszczelki.

  • 14. Data: 2014-12-10 17:53:13
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    On 2014-12-10 17:31, k...@g...com wrote:

    > Kup najtańsze mazidło woskowe do lakieru i przetrzyj ale nie uszczelki tylko
    miejsca na drzwiach do których dotykają uszczelki.

    A co to zmienia ?

  • 15. Data: 2014-12-10 18:09:57
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "J.F." wrote in message news:54883145$0$24764$65785112@news.neostrada.pl...

    > No i stalo sie - drzwi nie moge otworzyc.
    > Zamki dzialaja, ale uszczelki przymarzly.

    > Macie jakis sprawdzony srodek ?
    > Wazelina chyba nie, krem glicerynowy do rak, olej silikonowy w sprayu?

    Spray silikonowy.

    --
    Axel

  • 16. Data: 2014-12-10 18:35:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    >Kup najtańsze mazidło woskowe do lakieru i przetrzyj ale nie
    >uszczelki tylko miejsca na drzwiach do których dotykają uszczelki.

    Nie zaszkodzi ?
    Te tanie woski to jakies ropopochodne, a zwykla guma takich nie lubi

    J.

  • 17. Data: 2014-12-10 23:58:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Dec 2014 16:37:01 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Nie mam pojęcia, kiedyś kupiłem w Castoramie. Zeszłej zimy się mi
    > skończył.

    Wizyta w Castoramie zaowocowala zakupem K2 SIL. Spray specjalnie do
    gum, i "silikonowy".
    Jak wroci zima, to dam znac czy sie sprawdzil. Na razie zarzut do
    rozpylacza - za duzy rozrzut.

    J.

  • 18. Data: 2014-12-12 08:43:20
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-12-10 o 23:58, J.F. pisze:
    > Wizyta w Castoramie zaowocowala zakupem K2 SIL. Spray specjalnie do
    > gum, i "silikonowy".
    > Jak wroci zima, to dam znac czy sie sprawdzil. Na razie zarzut do
    > rozpylacza - za duzy rozrzut.

    W zestawie powinna być gąbeczka - psikasz na gąbeczkę i gąbeczką
    smarujesz uszczelki.
    Uwaga - ręce są potem bardzo śliskie, nie ruszać kierownicy przed
    wytarciem rąk.

    Jak będziesz psikał w powietrze, nie w gąbeczkę, to cały samochód
    wewnątrz (deska) i na zewnątrz (szyby) będziesz miał w "tłuste" kropki.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2014-12-12 09:22:51
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu środa, 10 grudnia 2014 23:58:24 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Jak wroci zima, to dam znac czy sie sprawdzil.

    Sprawdzi sie na pewno. Ja uzywalem ponad rok temu i nadal dziala :)

    Pozdrawiam
    MK

  • 20. Data: 2014-12-12 11:17:16
    Od: p...@g...com

    miałem w zeszłym sezonie, faktycznie można się nieźle usmarować ... w tym jest wersja
    z gąbkową końcówką (coś jak pasta do butów w płynie) funkcjonuje bez zarzutu, ręce i
    tapicerka pozostają czyste

    P.