  • Data: 2010-01-11 17:23:27
    Temat: Re: Druty w oponie.
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    marjan wrote:

    > Mają po ok 10-15 cm długości i są dość dobrze wbite w oponę (ale ta
    > powietrza nie traci). Raczej bez problemu można je wyciągnąć (kilka
    > poszło palcami). Prawdopodobnie musiałem najechać na coś przy parkowaniu
    > i tak się wbiło (na jakieś 10 cm głębokości). Co z tym zrobić?
    > powyciągać, czy popodcinać tak, by to co wbite zostało, ale nic nie
    > wystawało na zewnątrz? Można na tej oponie jeszcze jeździć, czy już jest
    > do wyrzucenia raczej?

    Jaja sobie robisz? Wyciągasz druty z opony i pytasz, czy można na niej
    jeździć? Oczywiście, że nie można!

    > Opona to Dębica Frigo (rok produkcji chyba 2004, założona tej zimy
    > czwarty raz), po tej zimie planowałem wyrzucić te opony i na przyszłą
    > zimę kupić nowe, jednak bardzo nie chciałbym tego zakupu dokonywać już
    > teraz (studencka kieszeń nie ma zaplanowanego tego wydatku).

    To kup dwie jakiekolwiek używki, a w przyszłym roku zmienisz komplet.
    Niedawno próbowałem sprzedać dwie używane zimówki dobrej marki w
    rozmiarze 205/55/R16 po 50 zł (jeszcze 5 mm bieżnika) i nikt nie chciał
    kupić, pewnie więc spokojnie znajdziesz parę za kilkadziesiąt złotych.

    --
    cokolwiek