eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Drutowanie" bezpiecznikow - ciekawostka › Re: "Drutowanie" bezpiecznikow - ciekawostka
  • Data: 2010-12-08 18:42:48
    Temat: Re: "Drutowanie" bezpiecznikow - ciekawostka
    Od: "grin" <s...@a...er> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Uzytkownik "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:4cffc8c9$0$21011$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jestem za lukiem ale skojarzonym ze zwarciem zwojów i powstaniem "rurki".
    > Rurka jest rozrywana sila Ampere.
    > Zdaje mi sie ze w bance sa kawlki zarnika.

    Na przewodzaca rurke bym nie liczyl
    Wolfram przegrzany zle przewodzi powierzchniowo, jest sprezysty i kruchy.
    Przepalenie w dowolnym miejscu sciagnie sprezynke zarnika, a ze krucha to
    sie rozleci
    Zarówki 230V nie maja zarnika w jednej linii jak samochodowe 12V, rurek
    musialoby powstac kilka, miedzy podporami.
    Sila Ampera na koniec zwarcia zapewne jest ogromna, bo prady ogromne to i
    destrukcja wielka.

    Problem zas widze , gdzie indziej:
    dlaczego czasami zarówka przepala sie bez zwarcia , a czasami robiac
    zwarcie?
    Czy w samochodach razem ze spaleniem zarówki zdarzaja sie spalenia
    bezpiecznika ?
    Wine byc moze ponosi wylacznik nadpradowy eS typu B, który jest zbyt czuly,
    ale czemu szlag go trafia? Tania dostawa podróbek z Azji?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: