  • 1. Data: 2013-06-16 23:33:23
    Temat: Drukarki 3D
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Kochanie, a moze bysmy jednak kupili drukarke ?

    http://www.youtube.com/watch?v=IS4Xw8f9LCc#t=160s

    Czy lepiej nie, bo potem bedzie "Ty mi nic nowego nie chcesz
    wydrukowac", albo "obiadu nie bedzie, zajeta jestem" :-)

    J.

  • 2. Data: 2013-06-16 23:52:40
    Temat: Re: Drukarki 3D
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Kochanie, a moze bysmy jednak kupili drukarke ?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=IS4Xw8f9LCc#t=160s
    >
    > Czy lepiej nie, bo potem bedzie "Ty mi nic nowego nie chcesz
    > wydrukowac", albo "obiadu nie bedzie, zajeta jestem" :-)

    Jestem na etapie gromadzenia części.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 3. Data: 2013-06-16 23:55:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Kochanie, a moze bysmy jednak kupili drukarke ?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=IS4Xw8f9LCc#t=160s
    >
    > Czy lepiej nie, bo potem bedzie "Ty mi nic nowego nie chcesz
    > wydrukowac", albo "obiadu nie bedzie, zajeta jestem" :-)

    Ja sobie wydrukowałem solniczkę z tego zestawu, co widać w okolcy 4:37.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2013-06-17 00:55:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Jun 2013 22:52:40 +0100, AlexY napisał(a):

    > Jestem na etapie gromadzenia części.

    Ale po co gromadzic, ceny sa juz ... przystepne, ale lepiej z zona
    uzgodnic wydatek.
    Po takim filmie nie powinno byc problemu :-)

    J.

  • 5. Data: 2013-06-17 08:31:59
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Ale po co gromadzic, ceny sa juz ... przystepne, ale lepiej z zona
    > uzgodnic wydatek.
    > Po takim filmie nie powinno byc problemu :-)

    Zgadza się, nawet już mysza mi oscylowała nad guzikiem buy now...
    Ale...
    Przyjrzałem się fotkom wydruków, cholernie widać warstwy, Nie wydam
    300-400$ na gotowca ale połowę tej kwoty mogę przeznaczyć. Zwłaszcza że
    mam jako takie umiejętności manualne i pojęcie o elektronice/mechanice
    żeby nie dać się skroić x2 za gotowy zestaw.

  • 6. Data: 2013-06-17 19:01:20
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-06-16 23:55, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Ja sobie wydrukowałem solniczkę z tego zestawu, co widać w okolcy 4:37.

    Rozumiem ze klocka lego na takim sprzecie nie da sie dorobić ;-)

    Włodek

  • 7. Data: 2013-06-17 19:40:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > Rozumiem ze klocka lego na takim sprzecie nie da sie dorobić ;-)

    Dlaczego nie? Zwłaszcza że ochrona patentowa na klocki niedawno wygasła,
    więc mozna swobodnie.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2013-06-17 19:51:34
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-06-17 19:40, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Dlaczego nie? Zwłaszcza że ochrona patentowa na klocki niedawno wygasła,
    > więc mozna swobodnie.

    Ktos pisał że warstwy widoczne, a klocek to precyzja ztcp duża.
    BTW klocek dałem jako przykład.

    Włodek

    P.S.

    Nie pogardziłbym wiadrem klocków do bydowy dachów. ;-)

  • 9. Data: 2013-06-17 20:47:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Ktos pisał że warstwy widoczne, a klocek to precyzja ztcp duża.

    Da się wydrukować na przykład działającą przekładnię zębatą. Od razu
    złożoną, a nie w osobnych w elementach. I to taką, co jej się rozłożyć
    nie da, bo np. przez otwór przechodzi oś, która ma po obu stronach
    zamontowane koła zębate.

    > BTW klocek dałem jako przykład.

    Można spróbować wydrukować wieżę z klocków, którą potem będzie się dało
    rozłożyć na osobne elementy. problemem będzie nie precyzja, a to, że przy
    łączeniu oryginalne klocki trochę się odkształacają żeby lepiej się
    trzymało.

    > Nie pogardziłbym wiadrem klocków do bydowy dachów. ;-)

    Jarek

    --
    Zamienię pociąg do wódki na kolejkę elektryczną.

  • 10. Data: 2013-06-17 21:18:12

    Wyglada na to, ze juz nie dlugo bedzie mozna sobie takie cos nabyc do ...
    zabawy (edukacyjnej).

    Tu maszynka (drukarka) wyglada obiecujaco :

    http://www.youtube.com/watch?v=Ak03wmi-3FE