  • 1. Data: 2011-02-21 13:30:08
    Temat: Drukarka - tylko żółty
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Witam

    Drukarka atramentowa Lexmark Z 601. Kartridż kolorowy 27. Dokument drukuje
    tylko na żólto. Natomiast strona testowa jest drukowana wszystkimi barwami.
    Co może być przyczyną?

    Remek

  • 2. Data: 2011-02-21 15:00:02
    Temat: Re: Drukarka - tylko żółty
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 21 Feb 2011 14:30:08 +0100, Remek napisał(a):

> [...]
    > tylko na żólto. Natomiast strona testowa jest drukowana wszystkimi barwami.

    Moze szef szefa ukryl kolory w kopercie, ktora jest w sejfie?:P

  • 3. Data: 2011-02-21 17:45:41
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Jacek" napisał:

    > Moze szef szefa ukryl kolory w kopercie, ktora jest w sejfie?:P

    Musisz dupku zaśmiecać mi wątek?

    PLONK

    Remek

  • 4. Data: 2011-02-21 18:45:30
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 21.02.2011 14:30, Remek pisze:
    > Drukarka atramentowa Lexmark Z 601. Kartridż kolorowy 27. Dokument drukuje
    > tylko na żólto. Natomiast strona testowa jest drukowana wszystkimi barwami.

    Strona testowa *drukarki* (wywoływana z panelu sterowania
    samej drukarki i niezależna od komputera) czy strona testo-
    wa wywoływana z poziomu Windows?

    W tym drugim przypadku wina leży po stronie ustawień wydru-
    ku, programu obsługi drukarki lub samej aplikacji, a nie
    sprzętu.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 5. Data: 2011-02-22 19:01:54
    Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy>

    Radosław Sokół wrote:

> [...]
    >
    > W tym drugim przypadku wina leży po stronie ustawień wydru-
    > ku, programu obsługi drukarki lub samej aplikacji, a nie

    Ja kiedyś z Z605 miałem taki przypadek, gdy zabrakło atramentu w
    kartridżu z czarnym.
    Sprawdź, czy u ciebie kartridż czarny jest pełny.

    j..

  • 6. Data: 2011-02-24 19:58:04
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Radosław Sokół" napisał:

    > Strona testowa *drukarki* (wywoływana z panelu sterowania
    > samej drukarki i niezależna od komputera)

    Z drukarki.

    > W tym drugim przypadku wina leży po stronie ustawień wydru-
    > ku, programu obsługi drukarki lub samej aplikacji, a nie
    > sprzętu.

    No tak, tylko czego szukać? Sterowniki oryginalne, ustawienia banalne,
    aplikacja MS Word, która z inna drukarką działa właściwie. Czy kabel USB
    może być wadliwy?

    Remek

  • 7. Data: 2011-02-24 20:00:12
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "j...@f...adres.to" napisał:

    > Sprawdź, czy u ciebie kartridż czarny jest pełny.

    Nie ma go, bo zbiesił się. W ustawieniach zaznaczyłem jego brak. Jeśli to
    jest przyczyna to wtgląda na celowe działanie tej dziadowskiej firmy.

    Remek

  • 8. Data: 2011-02-24 23:48:12
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-24 20:58, Remek pisze:

    > Z drukarki.

    > No tak, tylko czego szukać? Sterowniki oryginalne, ustawienia banalne,
    > aplikacja MS Word, która z inna drukarką działa właściwie. Czy kabel USB
    > może być wadliwy?

    Zrób eksperyment. Pewnie pomoże. Odinstaluj drukarkę wraz z jej
    programem i zainstaluj ponownie.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-02-25 13:30:50
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "animka" napisał:

    > Zrób eksperyment. Pewnie pomoże. Odinstaluj drukarkę wraz z jej
    > programem i zainstaluj ponownie.

    Poważnie??? Nigdy bym na to nie wpadł. Nie wiem, smiać się, czy płakać
    czytając Twoje posty. Trochę humoru na grupach pewnie nie zaszkodzi.
    Zastamawiam się czy jesteś prowokatorem/ą, czy tylko bezkrytyczną
    grafomanką? W każdym razie Twoja wiedza o komputerze jest daleko w tyle za
    Murzynami i bądź łaskawa nie doradzać mi.

    Remek

  • 10. Data: 2011-02-25 22:33:08
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 24.02.2011 20:58, Remek pisze:
    > No tak, tylko czego szukać? Sterowniki oryginalne, ustawienia banalne,
    > aplikacja MS Word, która z inna drukarką działa właściwie. Czy kabel USB
    > może być wadliwy?

    Kabel na pewno nie. Problemy z kablem uniemożliwiłyby rozpo-
    znanie drukarki lub drukowanie, ale na pewno nie usunęły
    część barw.

    Wiele drukarek faktycznie nie chce drukować poprawnie (lub
    w ogóle) jeżeli nie ma zainstalowanych wszystkich (i pełnych)
    zbiorników z atramentem. Jesteś pewien, że problem nie poja-
    wił się w momencie skończenia się atramentu w "czarnym" zbior-
    niku (o czym piszesz w poście obok)?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./