-
1. Data: 2011-02-21 13:30:08
Temat: Drukarka - tylko żółty
Od: "Remek" <d...@g...com>
Witam
Drukarka atramentowa Lexmark Z 601. Kartridż kolorowy 27. Dokument drukuje
tylko na żólto. Natomiast strona testowa jest drukowana wszystkimi barwami.
Co może być przyczyną?
Remek
-
2. Data: 2011-02-21 15:00:02
Temat: Re: Drukarka - tylko żółty
Od: Jacek <a...@o...pl>
Dnia Mon, 21 Feb 2011 14:30:08 +0100, Remek napisał(a):
> Witam
>
> Drukarka atramentowa Lexmark Z 601. Kartridż kolorowy 27. Dokument drukuje
> tylko na żólto. Natomiast strona testowa jest drukowana wszystkimi barwami.
> Co może być przyczyną?
>
> Remek
Moze szef szefa ukryl kolory w kopercie, ktora jest w sejfie?:P
-
3. Data: 2011-02-21 17:45:41
Temat: Re: Drukarka - tylko żółty
Od: "Remek" <d...@g...com>
Użytkownik "Jacek" napisał:
> Moze szef szefa ukryl kolory w kopercie, ktora jest w sejfie?:P
Musisz dupku zaśmiecać mi wątek?
PLONK
Remek
-
4. Data: 2011-02-21 18:45:30
Temat: Re: Drukarka - tylko żółty
Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>
W dniu 21.02.2011 14:30, Remek pisze:
> Drukarka atramentowa Lexmark Z 601. Kartridż kolorowy 27. Dokument drukuje
> tylko na żólto. Natomiast strona testowa jest drukowana wszystkimi barwami.
Strona testowa *drukarki* (wywoływana z panelu sterowania
samej drukarki i niezależna od komputera) czy strona testo-
wa wywoływana z poziomu Windows?
W tym drugim przypadku wina leży po stronie ustawień wydru-
ku, programu obsługi drukarki lub samej aplikacji, a nie
sprzętu.
--
|"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
"""""""|
| Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ |
| | Politechnika Śląska |
\...................................................
......./
-
5. Data: 2011-02-22 19:01:54
Temat: Re: Drukarka - tylko żółty
Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy>
Radosław Sokół wrote:
> W dniu 21.02.2011 14:30, Remek pisze:
>> Drukarka atramentowa Lexmark Z 601. Kartridż kolorowy 27. Dokument
>> drukuje
>> tylko na żólto. Natomiast strona testowa jest drukowana wszystkimi
>> barwami.
>
> Strona testowa *drukarki* (wywoływana z panelu sterowania
> samej drukarki i niezależna od komputera) czy strona testo-
> wa wywoływana z poziomu Windows?
>
> W tym drugim przypadku wina leży po stronie ustawień wydru-
> ku, programu obsługi drukarki lub samej aplikacji, a nie
> sprzętu.
>
Ja kiedyś z Z605 miałem taki przypadek, gdy zabrakło atramentu w
kartridżu z czarnym.
Sprawdź, czy u ciebie kartridż czarny jest pełny.
j..
-
6. Data: 2011-02-24 19:58:04
Temat: Re: Drukarka - tylko żółty
Od: "Remek" <d...@g...com>
Użytkownik "Radosław Sokół" napisał:
> Strona testowa *drukarki* (wywoływana z panelu sterowania
> samej drukarki i niezależna od komputera)
Z drukarki.
> W tym drugim przypadku wina leży po stronie ustawień wydru-
> ku, programu obsługi drukarki lub samej aplikacji, a nie
> sprzętu.
No tak, tylko czego szukać? Sterowniki oryginalne, ustawienia banalne,
aplikacja MS Word, która z inna drukarką działa właściwie. Czy kabel USB
może być wadliwy?
Remek
-
7. Data: 2011-02-24 20:00:12
Temat: Re: Drukarka - tylko żółty
Od: "Remek" <d...@g...com>
Użytkownik "j...@f...adres.to" napisał:
> Sprawdź, czy u ciebie kartridż czarny jest pełny.
Nie ma go, bo zbiesił się. W ustawieniach zaznaczyłem jego brak. Jeśli to
jest przyczyna to wtgląda na celowe działanie tej dziadowskiej firmy.
Remek
-
8. Data: 2011-02-24 23:48:12
Temat: Re: Drukarka - tylko żółty
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
W dniu 2011-02-24 20:58, Remek pisze:
> Użytkownik "Radosław Sokół" napisał:
>
>> Strona testowa *drukarki* (wywoływana z panelu sterowania
>> samej drukarki i niezależna od komputera)
>
> Z drukarki.
>
>> W tym drugim przypadku wina leży po stronie ustawień wydru-
>> ku, programu obsługi drukarki lub samej aplikacji, a nie
>> sprzętu.
>
> No tak, tylko czego szukać? Sterowniki oryginalne, ustawienia banalne,
> aplikacja MS Word, która z inna drukarką działa właściwie. Czy kabel USB
> może być wadliwy?
Zrób eksperyment. Pewnie pomoże. Odinstaluj drukarkę wraz z jej
programem i zainstaluj ponownie.
--
animka
-
9. Data: 2011-02-25 13:30:50
Temat: Re: Drukarka - tylko żółty
Od: "Remek" <d...@g...com>
Użytkownik "animka" napisał:
> Zrób eksperyment. Pewnie pomoże. Odinstaluj drukarkę wraz z jej
> programem i zainstaluj ponownie.
Poważnie??? Nigdy bym na to nie wpadł. Nie wiem, smiać się, czy płakać
czytając Twoje posty. Trochę humoru na grupach pewnie nie zaszkodzi.
Zastamawiam się czy jesteś prowokatorem/ą, czy tylko bezkrytyczną
grafomanką? W każdym razie Twoja wiedza o komputerze jest daleko w tyle za
Murzynami i bądź łaskawa nie doradzać mi.
Remek
-
10. Data: 2011-02-25 22:33:08
Temat: Re: Drukarka - tylko żółty
Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>
W dniu 24.02.2011 20:58, Remek pisze:
> No tak, tylko czego szukać? Sterowniki oryginalne, ustawienia banalne,
> aplikacja MS Word, która z inna drukarką działa właściwie. Czy kabel USB
> może być wadliwy?
Kabel na pewno nie. Problemy z kablem uniemożliwiłyby rozpo-
znanie drukarki lub drukowanie, ale na pewno nie usunęły
część barw.
Wiele drukarek faktycznie nie chce drukować poprawnie (lub
w ogóle) jeżeli nie ma zainstalowanych wszystkich (i pełnych)
zbiorników z atramentem. Jesteś pewien, że problem nie poja-
wił się w momencie skończenia się atramentu w "czarnym" zbior-
niku (o czym piszesz w poście obok)?
--
|"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
"""""""|
| Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ |
| | Politechnika Śląska |
\...................................................
......./