    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>
    Subject: Re: Drukarka laserowa (kolorowa)?
    Date: 03 Jul 2011 09:42:03 GMT

    Dnia 29.06.2011 Maciej Browarczyk <m...@N...org> napisał/a:
    > W dniu 2011-06-26 23:28, grzesiek pisze:
    >
    > [cut]
    >
    > Kolorowy laser (< 500zł) do drukowania zdjęć jest bez sensu, ponieważ
    > jakość jest słaba w porównaniu do przeciętnej, kolorowej atramentówki a
    > tonery stosunkowo drogie. Do drukowania w domu dokumentów czarno białych
    > laser to miód malina, kupujesz coś poleasingowego (ale sensowny model z
    > tanimi tonerami), np. HP 1320 i cieszysz się bardzo długo tanim
    > drukowaniem. Zdjęcia drukuj np. w EMPIKu w tzw. 'foto maszynach' (prosta
    > drukarka termo, niezła jakość ale odwzorowanie kolorów takie se, jednak
> [...]

    Popieram, mam do 'bazgrołów' b&w hp lj5 - koszt wydruku 1 kartki txt nie
    mieści się w skali groszowej (ładunek na 5k stron to ~35zł, a do zdjęć -
    na szybko - canon selphy.
    Koszt wydruku 'pocztówki' 15x10 to niestety około 1.2zł jak kupisz
    trójpak 108 kartek, ale jakość i trwałość rewelacja.
    Większe partie niż 10 do labu siecią.