  • Data: 2010-10-12 10:37:03
    Temat: Re: Drukarka laserowa i niedodrukowane miejsca
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12-10-2010 o 10:58:49 jQ <j...@g...com> napisał(a):

    > Po pierwsze - była to pierwsza wymiana tonera. Pierwszy toner był
    > kupiony razem z drukarką i tym samym z bębnem. Raczej wątpię, żeby
    > bęben padł po ok. 1000 stronach. Możliwe, że toner go uszkodził?

    Raczej niemożliwe. Bardziej prawdopodobne, że jest źle zregenerowany.
    Poczytaj tutaj:
    http://www.refillbros.com/en/manuals/p1092-refill-in
    structions-for-brother-tn-360-toner-cartridge/?win=1
    &page=10
    Zwróć uwagę na "reset gears".

    Miałem do czynienia z Brotherami i zamiennikami tonerów do nich - i
    potrafią dziać się cuda w zależności od położenia tych dźwigienek (mają
    one coś wspólnego z wysokim napięciem ładującym bęben - czy jakoś tak...)

    --
    Brak sygnaturki.