    From: "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Drukarka laserowa
    Date: Wed, 7 Sep 2011 18:24:52 +0200

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5fG9q.847$pY6.709@newsfe23.ams2...
    > Witam,
    > Przegladam grupe ale wiekszosc pytan o drukarke laserowa konczy sie
    > dyskusja na temat wad uzywanego HP 1018. Interesuje mnie nowa, mala,
    > mozliwie niedroga drukarka laserowa.

    W pracy mam sporo drukarek laserowych, ale najtaniej wychodzi w eksploatacji
    Kyocera i Lexmark, np.
    http://www.centrumdruku.com.pl/lexmark/e260.cd
    albo z dupleksem
    http://www.centrumdruku.com.pl/lexmark/e260d.cd
    Bęben jest na 30 tys. stron, ale u mnie jest już dużo ponad i nie
    wymieniałem, jedynie trzeba wyczyścić pojemnik na zużyty toner. Dosypka (ja
    kupuje Katuna do Samsunga ML 1660 90g na 2500str. za 18zł) bardzo łatwo się
    dosypuje bez rozbierania kardridża (ściaga się tarczę enkodera i później
    korek). Chip nie blokuje drukowania, tyle, że świeci się dioda. Dupleks
    super sprawa, prędkość ponad 30 str. na minutę. Ma USB i LPT jak ktoś woli.
    :-)
    Kyocera ma bębny na 150 stron, np.
    http://www.centrumdruku.com.pl/kyocera-mita/fs-1120d
    .cd
    z dupleksem, dosypka dobrej firmy 60-80zł na 6000 stron (290g).
    Mam jeszcze Canony, ale one mają mechanikę jak HP (właściwie to HP bierze
    mechanikę od Canona), a Ty masz uraz do HP. :-)
    W tych drukarkach bęben jest zintegrowany z kardridżem i wymienia się za
    każdym razem po skończeniu toneru.

    PS. nie jestem z CentrumDruku, tylko tam kupuję stąd linki. :-)