    From: miab <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Drukarka Epson D78 - zamienniki po naprawie
    Date: Wed, 09 May 2012 14:29:22 +0200

    W dniu 2012-05-09 13:51, Rafał Łukawski pisze:

    > Drukarka to nie urządzenie podejmujące logiczne i przemyślane
    > urządzenie, to (co oczywiste) kawałek elektroniki z odrobiną softu.

    Typowa (nawet tania czy b. tania) drukarka obecnie to zdecydowanie
    "urządzenie podejmujące logiczne i przemyślane urządzenie".
    Oprócz takich "prostackich" funkcji (w przypadku multifunction)jak różne
    strategie skanowania i kopiowania z przechowywaniem, obróbką i
    modyfikacja zeskanowanych czy pobranych inna drogą danych w pamięci,
    poprzez komunikacje i przyjmowanie zleceń z poczty internetowej i wi-fi
    do b. chytrych strategii utrudniania życia użytkownikom pragnącym
    kupować zabarwiona wodę taniej niż za pare tysięcy złotych za litr i to
    nie od producenta drukarki.
    Jedna z historycznych już prostszych strategii jest właśnie blokowanie
    powtórnego użycia raz używanego wkładu na podstawie analizy
    identyfikatora wkładu plus intensywności jego użycia.

    miab