  • Data: 2013-08-10 14:26:21
    Temat: Re: Drukarka Brother
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-10 12:20, animka pisze:
    > Pewnie wielka i nie drukuje w kolorach.
    Ja wiem czy wielka? Taka normalna....Wczesniej mialem Samsung 1710p to
    uwazam ze jest troche wieksza ale czy to ma jakiekolwiek znaczenie?
    A co do kolorow to je masz dla ''miecia'' (+10 do lansu :P) czy uzywasz?
    Bo wczesniej mialem 2 plujki kolorowe Canon i i tak kupowalem tylko
    czarny :P A kolory regularnie zasychaly bo 99.9% szlo B/W.
    Znajomy swego czasu kupil to
    http://allegro.pl/drukarka-atramentowa-epson-sx425w-
    3w1-faktura-vat-i3451714683.html
    i do tego
    http://allegro.pl/epson-s22-sx125-sx130-sx425-ciss-s
    tale-zasil-tusz-i3451165111.html
    i jest zachwycony dzialaniem uzywa tego jakies 1,5 roku. Sam widzialem
    wydruki sa naprawde ladne i tanie

    Krzysiek