  • Data: 2024-06-06 08:09:53
    Temat: Re: Drukara laserowa
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.05.2024 18:27, nadir wrote:
    > Ależ ja to wszystko rozumiem, tylko oprócz straty czasu na łażenie po
    > różnych punktach druku/ksero są też inne związane z tym niedogodności.
    > U mnie na przykład nie ma tego rodzaju usług, ostatni punkt ksero
    > zamknął się kilka lat temu, i większość ludzi, która mieszka na
    > zadupiach ma takie same problemy. Więc co to za koszt wydać dzisiaj
    > 400-500 złotych na używaną drukarkę, która pochodzi kilka lat, a przy
    > sporadycznym drukowaniu dekadę?

    Jak ze wszystkim, trzeba gdzieś mieć umiar. Ja mam Brothera laserową
    monochromatyczną ale ze skanerem. Ja częściej skanuje niż drukuje,
    dzieci i żona z kolei na odwrót. Przy czym jak wydruk, to albo
    kolorowanki (czyli kontury czegoś do pokolorowania) albo tekst albo inne
    dokumenty które nie wymagają koloru.

    Jak potrzeba wywołać zdjęcia, to idę do maszyny w Rossmannie lub zamawia
    przez internet (nie oszukujmy się, że z konsumenckiej drukarki wyszły by
    lepsze, dodatkowo pamiętać o specjalnym papierze, potem wycinać...).

    Jak potrzebowałem w kolorze, to (w moim przypadku) zawsze był to większy
    format niż A4 więc zamawiane było przez internet.

    Ale fakt, różnie bywa - np. samochód mało kto kupuje pod względem tylko
    potrzeb. Przeważnie wybiera się, to "co się chce" (spośród tych na które
    można sobie pozwolić), a nie to co spełnia np. 80-90% potrzeb. Inaczej
    większość z nad jeździłaby fiatami i daciami.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz