  • Data: 2013-01-17 13:25:41
    Temat: Re: Drogówka zakłoca CB???
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello AZ,

    Thursday, January 17, 2013, 8:20:38 AM, you wrote:

    > No ciekawe:
    > http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/367084,wroclaw
    -zatrzymano-mezczyzne-ktory-zagluszal-cb-radio,id,t.
    html

    Oj, to był nie pierwszy i na pewno nie ostatni... Ja już 6 lat nie
    jeżdżę a już wtedy był co najmniej jeden aktywny. Ael to było na
    Krzykach i jego sami kierowcy namierzyli i anteny na dachu połamali.

    Na budowie A4 jeździł "wanną" pysia-pysia - też go ponoć dorwali i
    łomot sprawili.

    --
    Best regards,
    RoMan