eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrogie taksowkiRe: Drogie taksowki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
    x02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!ne
    wshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "P_ablo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <6...@4...com>
    <4be0205c$0$17085$65785112@news.neostrada.pl> <hrp85b$v1i$1@news.onet.pl>
    <4be028c8$0$2590$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <s...@4...com>
    Subject: Re: Drogie taksowki
    Date: Wed, 5 May 2010 12:41:24 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 21
    Message-ID: <4be14b61$0$17092$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.12.2.83
    X-Trace: 1273056097 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17092 83.12.2.83:55372
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277543
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:so11u5hm320vgok2hpaqi1d927tfu32oco@4ax.com...
    >
    > O przepraszam - pan "przewoz osob" mial cennik na szybie

    Tylko, ze Pan przewoz osob w 99% stara sie wprowadzic w blad klienta
    upodabniajac sie do taksowki. Wiesza cennik w najmniej ogladanym miejscu a
    jak znam zycie owy cennik laduje pod przednia szyba dopiero po tym jak
    pasazer wygodnie usiadzie sie na tylnym siedzeniu. Do tego -prawdopodobnie w
    wiekszosci przypadkow nagabuja przyjezdnych "moze taksoweczke". Na moje,
    juz samo takie zapytanie kwalifikuje to wszystko jako wprowadzanie klienta w
    blad. Sedzia ma prawo dac wiare tylko slowom pasazera, nawet jesli "przewoz
    osob" bedzie twierdzil, ze takiego zwrotu nie uzyl. Jesli takich pasazerow
    bedzie przynajmniej dwoch, to ten taksowkarz jest IMO ugotowany. Nikt
    awantury by nie robil jesli stawki bylyby sensowne albo nawet takie jak za
    zwykla taksowke.

    --
    Picasso


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: