    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drogie mandaty w leasingu
    Date: Sun, 05 Sep 2010 19:47:14 +0200

    W dniu 2010-09-05 18:30, to pisze:
    > begin Cavallino

    > rozbijających samochody,
    Jesteś pewien? Leasingobiorca zawrze umowę na kolejne auto. Większy
    obrót, wcześniej wyrobiony plan, możliwość wynegocjowania lepszych
    warunków od dealera.

    Jak Amike Wronki kupił samsung, to koreańce wzięli kilkadziesiąt
    aut: A4 i Focusy. W 2 tygodnie mieli 3 szody całkowite, bo koreańce
    nie patrzą na znaki. Nawet na znak STOP. I co? I firma leasingowa
    płacze? Wątpię, bo kolejne auta wyleasingują, wezmą prowizje, opłaty
    itp. We Wronkach uważać na skośnookich w białych A4 i Focusach.

    A praktyka, o której pisze autor wątku mnie nie dziwi, bo banki
    to najgorsze instytucje świata.

    a pewnie ta grupa pokrywa się w dużej mierze z
    > tymi, co bez przerwy płacą mandaty.

    A tak przy okazji:

    Auta leasingowane, to najczęściej auta służbowe.
    A jak się korzysta z aut służbowych, to wszyscy wiedzą.
    Mam kilka aut służbowych dla pracowników i niby wszyscy
    z wyższym wykształceniem, 'ą' i 'ę' pełna kultura.
    A jak dostają auto służbowe i jadą do klienta, to jak
    patrze czasem na monitoring GPS jak jeżdżą, to dziwie
    się, że jeszcze nikt się zrobił jakiegoś gruza poważnego.
    Po prostu rzeźnicy. Szkody całkowitej to nie miałem, ale
    raz wyrwane drzwi (słupek), urwane koło (krawężnik),
    potłuczone lampy i powgniatane zderzaki. Skończone sprzęgło
    przy przebiegu 30kkm.