eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniejRe: Drogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniej
    Subject: Re: Drogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniej
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Thu, 23 Jan 2020 20:04:10 +0100

    W dniu 2020-01-23 o 18:04, RadoslawF pisze:

    > A EcoBoost Hybrid to nazwa silnika a nie oznaczenie pojazdu hybrydowego.
    > W konfiguratorze jak klikniesz na hybrydowe i elektryczne nie ma Pumy,
    > jest Nowa Kuga, Mustang Mach-e i Mondeo.
    >

    > Pozdrawiam

    "Co to jest technologia hybrydowa firmy Ford?Technologia hybrydowa to
    rozwiązanie polegające na zastosowaniu małego silnika elektrycznego
    pomagającego poprawić wydajność silnika benzynowego. Silnik elektryczny
    nie może napędzać samodzielnie pojazdu typu mHEV. Zamiast tego, stanowi
    dodatkowe wsparcie dla silnika benzynowego,odciążając go podczas
    przyspieszania za pomocą dodatkowego momentu obrotowego pochodzacego z
    silnika elektrycznego."

    To nie tylko nazwa silnika. Część momentu obrotowego wytwarzana jest
    przez silnik elektryczny, ale że akumulatory małe, to nie wystarcza to
    do jazdy.
    T.