-
71. Data: 2018-02-03 19:47:58
Temat: Re: Droga hamowania vs prędkość
Od: Marek S <p...@s...com>
W dniu 2018-02-03 o 14:43, Lewis pisze:
> EBC green stuff
Ooo, one są sporo tańsze (220zł) od obecnie używanych ceramicznych,
które mi polecono nie raz. Nie pamiętam dokładnie ale coś koło 350zł
ostatnio wybuliłem za przód. Jeśli one są faktycznie tak dobre jak
piszesz, to wypróbuję.
--
Pozdrawiam,
Marek
-
72. Data: 2018-02-04 12:11:09
Temat: Re: Droga hamowania vs prędkość
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2018-02-03 o 19:47, Marek S pisze:
> W dniu 2018-02-03 o 14:43, Lewis pisze:
>
>> EBC green stuff
>
> Ooo, one są sporo tańsze (220zł) od obecnie używanych ceramicznych,
> które mi polecono nie raz. Nie pamiętam dokładnie ale coś koło 350zł
> ostatnio wybuliłem za przód. Jeśli one są faktycznie tak dobre jak
> piszesz, to wypróbuję.
>
Ceramiczne? Mówisz o Jurid White? To gówno do kwadratu.
--
Pozdrawiam
Lewis
-
73. Data: 2018-02-04 12:12:41
Temat: Re: Droga hamowania vs prędkość
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2018-02-03 o 18:27, Cavallino pisze:
> W dniu 03-02-2018 o 14:43, Lewis pisze:
>
>> Jako wersję cywilną lepszego klocka polecam EBC green stuff. W
>> upalaczach mam ferodo DS2500 ale to już trochę inna półka, dobre są
>> jeszcze ebc yellow stuff.
>> Jak zwykły niezły klocek kosztuje okolice 200zł to te kosztują z 3x
>> więcej.
>
> Który, EBC czy Ferodo?
Yellow do mojego kosztują 680zł Zwyklaki 200 z kawałkiem.
Do setu w upierdalaczu mam 4 klocki na przód i DS2500 kosztują 1100zł
gdzie EBC yellow około 900.
--
Pozdrawiam
Lewis
-
74. Data: 2018-02-04 12:19:43
Temat: Re: Droga hamowania vs prędkość
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 04-02-2018 o 12:12, Lewis pisze:
> W dniu 2018-02-03 o 18:27, Cavallino pisze:
>> W dniu 03-02-2018 o 14:43, Lewis pisze:
>>
>>> Jako wersję cywilną lepszego klocka polecam EBC green stuff. W
>>> upalaczach mam ferodo DS2500 ale to już trochę inna półka, dobre są
>>> jeszcze ebc yellow stuff.
>>> Jak zwykły niezły klocek kosztuje okolice 200zł to te kosztują z 3x
>>> więcej.
>>
>> Który, EBC czy Ferodo?
>
> Yellow do mojego kosztują 680zł Zwyklaki 200 z kawałkiem.
> Do setu w upierdalaczu mam 4 klocki na przód i DS2500 kosztują 1100zł
> gdzie EBC yellow około 900.
A ten ebc green dla zwykłego auta to jaki koszt?
-
75. Data: 2018-02-04 13:16:30
Temat: Re: Droga hamowania vs prędkość
Od: Marek S <p...@s...com>
W dniu 2018-02-04 o 12:11, Lewis pisze:
>
> Ceramiczne? Mówisz o Jurid White? To gówno do kwadratu.
>
Nie, ATE.
Geneza zakupu była inna. Miałem już dość zasyfionych felg po
przejechaniu kawałka drogi. Nawet niskopylące tradycyjne pylą zbyt
mocno. Te ATE są super w tym względzie.
Kupiłem je konsultując jedynie w sklepie jakie wybrać by były skuteczne
i niskopylące. Sprzedawca pokazał mi inne jeszcze, ze 2x droższe, które
tylko trochę lepsze byłyby. No więc postawiłem na powyższe.
--
Pozdrawiam,
Marek
-
76. Data: 2018-02-04 13:23:16
Temat: Re: Droga hamowania vs prędkość
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2018-02-04 o 13:16, Marek S pisze:
> W dniu 2018-02-04 o 12:11, Lewis pisze:
>
>>
>> Ceramiczne? Mówisz o Jurid White? To gówno do kwadratu.
>>
>
> Nie, ATE.
> Geneza zakupu była inna. Miałem już dość zasyfionych felg po
> przejechaniu kawałka drogi. Nawet niskopylące tradycyjne pylą zbyt
> mocno. Te ATE są super w tym względzie.
>
> Kupiłem je konsultując jedynie w sklepie jakie wybrać by były skuteczne
> i niskopylące. Sprzedawca pokazał mi inne jeszcze, ze 2x droższe, które
> tylko trochę lepsze byłyby. No więc postawiłem na powyższe.
>
Ate nie miałem okazji objeździć, ale na green stuffach jest całkiem
dobrze, niestety pylą :)
--
Pozdrawiam
Lewis
-
77. Data: 2018-02-04 13:24:04
Temat: Re: Droga hamowania vs prędkość
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2018-02-04 o 12:19, Cavallino pisze:
> W dniu 04-02-2018 o 12:12, Lewis pisze:
>> W dniu 2018-02-03 o 18:27, Cavallino pisze:
>>> W dniu 03-02-2018 o 14:43, Lewis pisze:
>>>
>>>> Jako wersję cywilną lepszego klocka polecam EBC green stuff. W
>>>> upalaczach mam ferodo DS2500 ale to już trochę inna półka, dobre są
>>>> jeszcze ebc yellow stuff.
>>>> Jak zwykły niezły klocek kosztuje okolice 200zł to te kosztują z 3x
>>>> więcej.
>>>
>>> Który, EBC czy Ferodo?
>>
>> Yellow do mojego kosztują 680zł Zwyklaki 200 z kawałkiem.
>> Do setu w upierdalaczu mam 4 klocki na przód i DS2500 kosztują 1100zł
>> gdzie EBC yellow około 900.
>
> A ten ebc green dla zwykłego auta to jaki koszt?
www.brakes.pl wejdź i sprawdź dla wozu który Cię interesuje. O ile są
dostępne.
--
Pozdrawiam
Lewis
-
78. Data: 2018-02-04 14:10:45
Temat: Re: Droga hamowania vs prędkość
Od: Marek S <p...@s...com>
W dniu 2018-02-04 o 13:23, Lewis pisze:
> Ate nie miałem okazji objeździć, ale na green stuffach jest całkiem
> dobrze, niestety pylą :)
Pech. W ogóle to miotam się w temacie a sprawę komplikuje to, że tarcze
przednie są nawiercane (o tym sprzedawcy nie powiedziałem bo nie
sądziłem, ze ma to jakiekolwiek znaczenie). Po niewczasie dowiedziałem
się, ze ceramika klocków tego nie lubi, choć nikt nie potrafił
wytłumaczyć dlaczego, czy jakaś konkretna lub ogólnie wszystkie, czy
chodzi o bezpieczeństwo, czy o zużycie etc. Używam tego połączenia i
jest ok.
Z drugiej strony jeśli nie ceramika, to co? Jeśli efektywniejsze klocki,
to brudzą. I tak zawsze coś... Ehhh...
Czym różnią się Yellow od Green? Wiem, że Red działa tylko na gorąco
więc odpada. A pozostałe warianty? W sieci za dużo artykułów
sponsorowanych więc wolę spytać użytkownika.
--
Pozdrawiam,
Marek
-
79. Data: 2018-02-04 21:28:59
Temat: Re: Droga hamowania vs prędkość
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2018-02-04 o 14:10, Marek S pisze:
> W dniu 2018-02-04 o 13:23, Lewis pisze:
>
>> Ate nie miałem okazji objeździć, ale na green stuffach jest całkiem
>> dobrze, niestety pylą :)
>
> Pech. W ogóle to miotam się w temacie a sprawę komplikuje to, że tarcze
> przednie są nawiercane (o tym sprzedawcy nie powiedziałem bo nie
> sądziłem, ze ma to jakiekolwiek znaczenie). Po niewczasie dowiedziałem
> się, ze ceramika klocków tego nie lubi, choć nikt nie potrafił
> wytłumaczyć dlaczego, czy jakaś konkretna lub ogólnie wszystkie, czy
> chodzi o bezpieczeństwo, czy o zużycie etc. Używam tego połączenia i
> jest ok.
>
> Z drugiej strony jeśli nie ceramika, to co? Jeśli efektywniejsze klocki,
> to brudzą. I tak zawsze coś... Ehhh...
>
> Czym różnią się Yellow od Green? Wiem, że Red działa tylko na gorąco
> więc odpada. A pozostałe warianty? W sieci za dużo artykułów
> sponsorowanych więc wolę spytać użytkownika.
>
Różnią się składem mieszanki użytej do klocka i właśnie temp pracy.
Green to powiedzmy cywilny klocek ale o nieco podwyższonej skuteczności.
Co do hamowania na zimno np red czy yellow stuffem to nie przesadzajmy,
zimne hamują bardzo podobnie jak zwykły klocek ale za to na ciepło
pokazują co potrafią na prawdę. I red jest teoretycznie ceramiczny i ma
mniej pylić, więc może spróbuj tego?
--
Pozdrawiam
Lewis
-
80. Data: 2018-02-04 22:14:01
Temat: Re: Droga hamowania vs prędkość
Od: Marek S <p...@s...com>
W dniu 2018-02-04 o 21:28, Lewis pisze:
> pokazują co potrafią na prawdę. I red jest teoretycznie ceramiczny i ma
> mniej pylić, więc może spróbuj tego?
Jak osobiście widzisz styk tarczy nawiercanej z klockiem ceramicznym?
Często pisze się, że to jest niedobre połączenie ale ch... wie z jakiego
powodu.
--
Pozdrawiam,
Marek