  • 71. Data: 2018-02-03 19:47:58
    Temat: Re: Droga hamowania vs prędkość
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-02-03 o 14:43, Lewis pisze:

    > EBC green stuff

    Ooo, one są sporo tańsze (220zł) od obecnie używanych ceramicznych,
    które mi polecono nie raz. Nie pamiętam dokładnie ale coś koło 350zł
    ostatnio wybuliłem za przód. Jeśli one są faktycznie tak dobre jak
    piszesz, to wypróbuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 72. Data: 2018-02-04 12:11:09
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-03 o 19:47, Marek S pisze:

> [...]
    > które mi polecono nie raz. Nie pamiętam dokładnie ale coś koło 350zł
    > ostatnio wybuliłem za przód. Jeśli one są faktycznie tak dobre jak

    Ceramiczne? Mówisz o Jurid White? To gówno do kwadratu.

    Lewis

  • 73. Data: 2018-02-04 12:12:41
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-03 o 18:27, Cavallino pisze:

    > Który, EBC czy Ferodo?

    Yellow do mojego kosztują 680zł Zwyklaki 200 z kawałkiem.
    Do setu w upierdalaczu mam 4 klocki na przód i DS2500 kosztują 1100zł
    gdzie EBC yellow około 900.

    Lewis

  • 74. Data: 2018-02-04 12:19:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-02-2018 o 12:12, Lewis pisze:

    > Yellow do mojego kosztują 680zł Zwyklaki 200 z kawałkiem.
    > Do setu w upierdalaczu mam 4 klocki na przód i DS2500 kosztują 1100zł
    > gdzie EBC yellow około 900.

    A ten ebc green dla zwykłego auta to jaki koszt?

  • 75. Data: 2018-02-04 13:16:30
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-02-04 o 12:11, Lewis pisze:

    > Ceramiczne? Mówisz o Jurid White? To gówno do kwadratu.

    Nie, ATE.
    Geneza zakupu była inna. Miałem już dość zasyfionych felg po
    przejechaniu kawałka drogi. Nawet niskopylące tradycyjne pylą zbyt
    mocno. Te ATE są super w tym względzie.

    Kupiłem je konsultując jedynie w sklepie jakie wybrać by były skuteczne
    i niskopylące. Sprzedawca pokazał mi inne jeszcze, ze 2x droższe, które
    tylko trochę lepsze byłyby. No więc postawiłem na powyższe.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 76. Data: 2018-02-04 13:23:16
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-04 o 13:16, Marek S pisze:

> [...]
    > i niskopylące. Sprzedawca pokazał mi inne jeszcze, ze 2x droższe, które
    > tylko trochę lepsze byłyby.  No więc postawiłem na powyższe.

    Ate nie miałem okazji objeździć, ale na green stuffach jest całkiem
    dobrze, niestety pylą :)

    Lewis

  • 77. Data: 2018-02-04 13:24:04
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-04 o 12:19, Cavallino pisze:

    > A ten ebc green dla zwykłego auta to jaki koszt?

    www.brakes.pl wejdź i sprawdź dla wozu który Cię interesuje. O ile są
    dostępne.

    Lewis

  • 78. Data: 2018-02-04 14:10:45
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-02-04 o 13:23, Lewis pisze:

    > Ate nie miałem okazji objeździć, ale na green stuffach jest całkiem
    > dobrze, niestety pylą :)

    Pech. W ogóle to miotam się w temacie a sprawę komplikuje to, że tarcze
    przednie są nawiercane (o tym sprzedawcy nie powiedziałem bo nie
    sądziłem, ze ma to jakiekolwiek znaczenie). Po niewczasie dowiedziałem
    się, ze ceramika klocków tego nie lubi, choć nikt nie potrafił
    wytłumaczyć dlaczego, czy jakaś konkretna lub ogólnie wszystkie, czy
    chodzi o bezpieczeństwo, czy o zużycie etc. Używam tego połączenia i
    jest ok.

    Z drugiej strony jeśli nie ceramika, to co? Jeśli efektywniejsze klocki,
    to brudzą. I tak zawsze coś... Ehhh...

    Czym różnią się Yellow od Green? Wiem, że Red działa tylko na gorąco
    więc odpada. A pozostałe warianty? W sieci za dużo artykułów
    sponsorowanych więc wolę spytać użytkownika.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 79. Data: 2018-02-04 21:28:59
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-04 o 14:10, Marek S pisze:

> [...]
    > więc odpada. A pozostałe warianty? W sieci za dużo artykułów
    > sponsorowanych więc wolę spytać użytkownika.

    Różnią się składem mieszanki użytej do klocka i właśnie temp pracy.
    Green to powiedzmy cywilny klocek ale o nieco podwyższonej skuteczności.
    Co do hamowania na zimno np red czy yellow stuffem to nie przesadzajmy,
    zimne hamują bardzo podobnie jak zwykły klocek ale za to na ciepło
    pokazują co potrafią na prawdę. I red jest teoretycznie ceramiczny i ma
    mniej pylić, więc może spróbuj tego?

    Lewis

  • 80. Data: 2018-02-04 22:14:01
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-02-04 o 21:28, Lewis pisze:

    > pokazują co potrafią na prawdę. I red jest teoretycznie ceramiczny i ma
    > mniej pylić, więc może spróbuj tego?

    Jak osobiście widzisz styk tarczy nawiercanej z klockiem ceramicznym?
    Często pisze się, że to jest niedobre połączenie ale ch... wie z jakiego
    powodu.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek