eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDroga hamowania vs prędkośćRe: Droga hamowania vs prędkość
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Droga hamowania vs prędkość
    Date: Sun, 4 Feb 2018 21:28:59 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <p57qej$vd5$1@node1.news.atman.pl>
    References: <p4d7op$7ea$1@node2.news.atman.pl> <p4ekp4$f3s$1@node2.news.atman.pl>
    <p4f6du$r37$1@node1.news.atman.pl> <p4hu5h$hh7$1@node1.news.atman.pl>
    <p4ij4l$2se$1@node2.news.atman.pl> <p4irse$b03$1@node2.news.atman.pl>
    <p4j1od$k49$1@node1.news.atman.pl> <p4jseo$cis$1@node1.news.atman.pl>
    <p4ldle$n33$1@node2.news.atman.pl>
    <189d3rgcdrprb.pnz1yz3h280k$.dlg@40tude.net>
    <p4mnpo$srm$1@node2.news.atman.pl> <p4nk8a$nt$1@node1.news.atman.pl>
    <p4t69t$dbe$1@node1.news.atman.pl> <p4vqjs$ql$1@node1.news.atman.pl>
    <p53rhu$s2n$1@node1.news.atman.pl> <p54bs9$c7e$1@node1.news.atman.pl>
    <p54ean$het$1@node2.news.atman.pl> <p55053$2lr$1@node2.news.atman.pl>
    <p56pof$qpm$1@node2.news.atman.pl> <p56tj3$umt$1@node2.news.atman.pl>
    <p56tvp$uv2$1@node2.news.atman.pl> <p570oq$20k$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-233-65.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1517776148 32165 94.254.233.65 (4 Feb 2018 20:29:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Feb 2018 20:29:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.6.0
    In-Reply-To: <p570oq$20k$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2624169
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-02-04 o 14:10, Marek S pisze:
    > W dniu 2018-02-04 o 13:23, Lewis pisze:
    >
    >> Ate nie miałem okazji objeździć, ale na green stuffach jest całkiem
    >> dobrze, niestety pylą :)
    >
    > Pech. W ogóle to miotam się w temacie a sprawę komplikuje to, że tarcze
    > przednie są nawiercane (o tym sprzedawcy nie powiedziałem bo nie
    > sądziłem, ze ma to jakiekolwiek znaczenie). Po niewczasie dowiedziałem
    > się, ze ceramika klocków tego nie lubi, choć nikt nie potrafił
    > wytłumaczyć dlaczego, czy jakaś konkretna lub ogólnie wszystkie, czy
    > chodzi o bezpieczeństwo, czy o zużycie etc. Używam tego połączenia i
    > jest ok.
    >
    > Z drugiej strony jeśli nie ceramika, to co? Jeśli efektywniejsze klocki,
    > to brudzą. I tak zawsze coś... Ehhh...
    >
    > Czym różnią się Yellow od Green? Wiem, że Red działa tylko na gorąco
    > więc odpada. A pozostałe warianty? W sieci za dużo artykułów
    > sponsorowanych więc wolę spytać użytkownika.
    >

    Różnią się składem mieszanki użytej do klocka i właśnie temp pracy.
    Green to powiedzmy cywilny klocek ale o nieco podwyższonej skuteczności.
    Co do hamowania na zimno np red czy yellow stuffem to nie przesadzajmy,
    zimne hamują bardzo podobnie jak zwykły klocek ale za to na ciepło
    pokazują co potrafią na prawdę. I red jest teoretycznie ceramiczny i ma
    mniej pylić, więc może spróbuj tego?

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: