    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Droga Warszawa-Szczawnica
    Date: Mon, 20 Sep 2010 12:58:17 +0200

    Użytkownik "Stefan Szczygielski" <g...@s...eu.org> napisał w
    wiadomości news:i75t9j$30v$1@news.onet.pl...

    > Ja się podepnę - jadę jutro do Zakopanego i podoba mi się ten wariant. :)
    > Czy potem lepiej jechać przez Białkę Tatrzańską czy Biały Dunajec? Jak tam
    > w ogóle drogi o tej porze roku wyglądają?

    Ze Szczawnicy (a właściwie z Krościenka, bo do Szczawnicy w takim wypadku
    nie masz po co jechać) do N. Targu, a potem Zakopianką - w N. Targu skręcasz
    w lewo i za 20 km jesteś na miejscu. Nawet jesli lekko zakorkowana, to dość
    sprawnie pójdzie, najgorzej będzie już w samym Zakopcu.
    http://tinyurl.com/3x5s4qs
    Drogi o tej porze wyglądają lepiej niż zimą ;-) Po powodzi co prawda jest
    wiele miejsc, gdzie teraz odbywa się remont, poszerzanie, umacninanie zboczy
    itd. ale wszystko jest przejezdne. Nieprzejezdny jest fragment przed samym
    Sączem, w innym wariancie, bo gdyby był, to polecałbym trasę Wojnicz - N.
    Sącz przez Zakliczyn i Gródek, drugą stroną jeziora (z pominięciem Jurkowa i
    Czchowa - nawierzchnia miejscami gorsza, ale widokowo o wiele ciekawiej.
    Niestety, kilka kilometrów przed Sączem osuwisko zabrało całą drogę (tj. na
    całej szerokości), wójt co prawda odbudował ja w trzy dni (a własciwie:
    udrożnił, bo do odbudowy trochę brakuje), ale zarząd dróg zamknał ją
    ponownie, drogą została bowiem odbudowana bez projektu, pozwolenia itd. Wójt
    wykonał posunięcie przedwyborcze, złośliwi mówią, że konkurencja aspirująca
    do tego stanowiska również.
    http://tv-ns.pl/wydarzenia/material/3355/1.html

    --
    Yogi(n)