  • 1. Data: 2010-05-21 15:35:05
    Temat: Droga 801: Wawa-Puławy
    Od: GrzegorzG <g...@g...com>

    Cześć,
    Wybieram się do Puław jutro rano. Jako, że jadę motocyklem wolałbym
    drogę 801.

    Czy ktoś może kursuje często w ostatnich dniach ową drogą i potrafi
    powiedzieć, czy jest przejezdna?

    Pozdrawiam,
    GG

  • 2. Data: 2010-05-21 17:12:54
    Temat: Re: Droga 801: Wawa-Puławy
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 21/05/2010 14:35, GrzegorzG wrote:

    > Czy ktoś może kursuje często w ostatnich dniach ową drogą i potrafi
    > powiedzieć, czy jest przejezdna?

    Wczoraj oba mosty w Pulawach byly zamkniete, nie wiem jak dzis, ale nie
    zanosilo sie na duza poprawe

  • 3. Data: 2010-05-21 20:14:57
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-05-21 15:35, GrzegorzG pisze:
> [...]
    > drogę 801.
    >
    > Czy ktoś może kursuje często w ostatnich dniach ową drogą i potrafi

    Przecież trąbią w mediach że 801 jest zamknięta.

    Pozdrawiam !!

  • 4. Data: 2010-05-21 21:48:45
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    go! w <news:ht67tn$p0o$1@inews.gazeta.pl>:

    > Wczoraj oba mosty w Pulawach byly zamkniete,

    Taa, a jedna baba drugiej babie...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2010-05-23 09:34:25
    Od: "MS" <m...@o...pl>

    >Wybieram się do Puław jutro rano. Jako, że jadę motocyklem wolałbym
    >drogę 801.

    >Czy ktoś może kursuje często w ostatnich dniach ową drogą i potrafi
    >powiedzieć, czy jest przejezdna?

    Na odcinku Otwock - Karczew 801 jest zamknięta od marca
    IYIS

  • 6. Data: 2010-05-24 10:24:58
    Od: GrzegorzG <g...@g...com>

    On 21 Maj, 20:14, Czarek Daniluk <c...@n...com> wrote:

    > Przecież trąbią w mediach że 801 jest zamknięta.
    >
    > Pozdrawiam !!

    No właśnie nie wiem w których. W internecie nic nie mogłem znaleźć a
    radia w pracy nie słucham.
    Pojechałem przez Garwolin, ale za to wczoraj wieczorem wracałem 801.
    Zdążyłem 30 min przed zamknięciem Wału Miedzeszynskiego - cała droga
    od Puław była pusta i sucha. Jedyne utrudnienie to objazd w okolicach
    Otwocka, ale to juz pare miesiecy jest..

    Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam!
    GG