  • Data: 2011-09-10 20:55:42
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.09.2011 19:36, PlaMa pisze:

    > Twoje doświadczenia są twoją sprawą, nie ma się czym chwalić Andrzeju.

    No niestety, zdarzało mi się już zabierać kluczyki różnym zamroczonym
    plamom.

    > mojej publicznej otwartej drodze

    To ona nie jest twoja.

    > ok, wstaw sobie w miejsce studzienki rozbitą butelkę, psa, dziecko
    > biegnące za piłką, staruszka, kobietę w ciąży czy lekka zapomroczonego
    > byłego prezydenta "AK" albo cokolwiek co wywołuje u Ciebie jakąś sympatię.

    Dobra, to wstaw sobie zamiast motocyklisty właśnie wyprzedzający ciebie
    TIR. Nieważne, z jaką prędkością jedzie, może nawet przepisową. Z
    premedytacją wpakujesz się pod taką masę metalu?

    > cóż, mając w pamięci obraz siebie jaki tworzysz swoimi postami
    > całkowicie się tą opinią nie przejmę

    Co nie zmienia faktu, że jest adekwatna.

    > Co do motocyklistów to kilka owiec, która jeździ poprawnie i bezpiecznie
    > nie zmieni na lepsze ogólnego obrazu debili, kretynów o skurwysynów (tu
    > oczywiście opieram się na moich obserwacjach i doświadczeniach)

    Synem kurwy to może ty jesteś, ale dlaczego przypisujesz taką
    przypadłość nieznanym ci osobom?