  • Data: 2011-09-07 01:20:26
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05.09.2011 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał/a:

    > Miałem sytuacje, gdy na korkownicy Opola (zwanej dla niepoznaki
    > obwodnicą) taki strasznie się śpieszył i grzał środkiem pomiedzy
    > ciągami samochodów jadących w przeciwnych kierunkach. Na tyle mnie
    > wkurzył, że zapamiętałem numer rejestracyjny i chciałem dzwonić na
    > policję (nie zadzwoniłem - za duży ruch był).
    > Jak go ładny kawał dalej dogoniłem na A4, to jakoś skłonny do
    > współpracy i ułatwienia wyprzedzania nie był. Skończyło się
    > wyprzedzeniem z prawej i wjazdem przed niego...

    Trafiłeś na buraka i tyle, wszyscy na motocyklach tak robią?
    Tacy kierowcy aut ci się nie zdarzają? No poza tym że nie da się
    za bardzo wyprzedzać korka autem.
    Wyjaśnij mi lepiej po co kierowcy aut, wyprzedzają motocykl
    zwalniający/hamujący silnikiem przed czerwonym światłem, aby
    spokojnie dojechać nie hamując jakoś specjalnie?
    Nie potrafię tego zrozumieć a zdarza mi się co dzień, gdy jeżdżę
    motocyklem po mieście. Przecież przez szybę auta widać czerwone
    z daleka, a nie z ostatnich 50m, wiem bo autem też jeżdżę ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom