  • Data: 2011-09-03 22:27:51
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.09.2011 21:11, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > W pewnym momencie to już nie ważne czyja wina. Cmentarze są pełne tych,
    > którzy mieli rację/pierwszeństwo/przekonanie o własnej nieśmiertelności.

    Z tym się mogę zgodzić, ale kontynuując twoją argumentację debilem jest
    każdy uczestnik ruchu drogowego, bo zawsze może trafić się ktoś kto
    wymusi pierwszeństwo czy wykona inny nielegalny manewr na ślepo.

    Ba! Stanie w deszczu na przystanku to wg. twojego rozumowania szczyt
    głupoty - w końcu nie raz zdarzyło się, że ktoś nie dostosował prędkości
    do warunków drogowych i wjechał w przystanek.