eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrive by wireRe: Drive by wire
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Drive by wire
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <pkfu9m$i7s$1@dont-email.me>
    <1cwxouea5qj7$.1q3r90utc4vaq$.dlg@40tude.net>
    <pkiuds$10i$1@dont-email.me>
    Date: Fri, 10 Aug 2018 09:33:34 +0200
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 29
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.53.232
    X-Trace: 1533886415 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 602 89.64.53.232:4471
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2637837
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 9 Aug 2018 21:48:17 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    > news:1cwxouea5qj7$.1q3r90utc4vaq$.dlg@40tude.net...
    >> Dnia Wed, 8 Aug 2018 18:27:37 -0500, Pszemol napisał(a):
    >>
    >>> Przy okazji diagnozy nowego kodu błędu P2138 jaki się pojawił
    >>> na wyświetlaczu mojej 2007 Acura TL-S zastanawiam się jakie
    >>> to zalety ma system w którym pedał gazu, zamiast bezpośrednio
    >>> sterować położeniem przepustnicy tylko ciągnie za linkę
    >>> pokrętłem potencjometru umiejscowionego pod maską,
    >>> a komputer ten potencjometr odczytuje ustawiając odpowiednio
    >>> przepustnicę silnikiem elektrycznym... jakie to daje zalety dla kierowcy?
    >>
    >> Po pierwsze zalety dla samej konstrukcji - brak linki jest tu już zaletą.
    >
    > No ale tam jest linka. Tylko nie łączy pedału gazu z przepustnicą
    > tylko linka łączy pedał gazu z potencjometrem na sprężynie.

    A takie buty ;)
    Trochę poznałem branżę automotive i wiem że takie cuda się tam zdarzają.
    Pewnie jakaś przejściowa wersja między klasyczną konstrukcją z linką
    ciągnącą za przepustnicę, a nową z potencjometrem w pedale gazu.

    Bo linka i potencjometr jednocześnie brzmi bez sensu.
    Ale może były różne wersje silnikowe z różnym sterowaniem przepustnicą, a
    ktoś sie uparł że ma być taki sam pedał gazu do obu?

    Albo jakiś babol na etapie projektu - takie rzeczy też się zdarzają...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: