-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Drive by wire
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <pkfu9m$i7s$1@dont-email.me>
<1cwxouea5qj7$.1q3r90utc4vaq$.dlg@40tude.net>
<pkiuds$10i$1@dont-email.me>
Date: Fri, 10 Aug 2018 09:33:34 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.53.232
X-Trace: 1533886415 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 602 89.64.53.232:4471
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2637837
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 9 Aug 2018 21:48:17 -0500, Pszemol napisał(a):
> "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
> news:1cwxouea5qj7$.1q3r90utc4vaq$.dlg@40tude.net...
>> Dnia Wed, 8 Aug 2018 18:27:37 -0500, Pszemol napisał(a):
>>
>>> Przy okazji diagnozy nowego kodu błędu P2138 jaki się pojawił
>>> na wyświetlaczu mojej 2007 Acura TL-S zastanawiam się jakie
>>> to zalety ma system w którym pedał gazu, zamiast bezpośrednio
>>> sterować położeniem przepustnicy tylko ciągnie za linkę
>>> pokrętłem potencjometru umiejscowionego pod maską,
>>> a komputer ten potencjometr odczytuje ustawiając odpowiednio
>>> przepustnicę silnikiem elektrycznym... jakie to daje zalety dla kierowcy?
>>
>> Po pierwsze zalety dla samej konstrukcji - brak linki jest tu już zaletą.
>
> No ale tam jest linka. Tylko nie łączy pedału gazu z przepustnicą
> tylko linka łączy pedał gazu z potencjometrem na sprężynie.
A takie buty ;)
Trochę poznałem branżę automotive i wiem że takie cuda się tam zdarzają.
Pewnie jakaś przejściowa wersja między klasyczną konstrukcją z linką
ciągnącą za przepustnicę, a nową z potencjometrem w pedale gazu.
Bo linka i potencjometr jednocześnie brzmi bez sensu.
Ale może były różne wersje silnikowe z różnym sterowaniem przepustnicą, a
ktoś sie uparł że ma być taki sam pedał gazu do obu?
Albo jakiś babol na etapie projektu - takie rzeczy też się zdarzają...
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie