  • 61. Data: 2020-10-13 22:10:39
    Temat: Re: Drganie liter na ekranie
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-10-13 o 21:03, Adam pisze:

    > Były monitory komputerowe w delcie?
    > Przecież to coś zestroić skutecznie było prawie awykonalne.

    Nie pamiętam... Miałem 14 cali za czasów i486 ale nie pamiętam jaki był
    kineskop. Potem NEC FE700 na pewno nie był delta.
    Do Amigi był monitor Commodore 1084, bańka Philips M34EAQ10X ale nie
    mogę też nic znaleźć o typie maskownicy...

    --
    Irokez

  • 62. Data: 2020-10-13 22:33:55
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 13.10.2020 o 22:10, Irokez pisze:
    > Do Amigi był monitor Commodore 1084, bańka Philips M34EAQ10X ale nie
    > mogę też nic znaleźć o typie maskownicy...

    Tam była maska PIL

    --
    Czarek

  • 63. Data: 2020-10-13 22:43:23
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-10-13 o 22:33, Czarek pisze:

    > Tam była maska PIL

    No to chyba pozostaje Rubin 714p w trybie monitora do C-64 ;)

    --
    Irokez

  • 64. Data: 2020-10-13 22:46:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Tam była maska PIL

    Monitorów widziałem całą masę, począwszy od herculesów, CGA i mono. Oraz
    dedykowane, np. Amstrad. Ale nie pamiętam, abym widział w delcie.
    Pierwsza delta, jaką kojarzę, to Rubin serii 714 lub podobny, ale to się
    nie kwalifikuje pod monitor.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 65. Data: 2020-10-13 22:46:43
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 13.10.2020 o 22:43, Irokez pisze:

    > No to chyba pozostaje Rubin 714p w trybie monitora do C-64 ;)

    Masochista z Ciebie ;)

    --
    Czarek

  • 66. Data: 2020-10-13 22:50:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-10-13 o 21:08, Animka pisze:

    > Mam takiego starucha ok. 11 letniego:
    > LCD Monitor 190SW9

    1440x900 - nie da się już nawet internetu na tym oglądać. Za mała
    rozdzielczość.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 67. Data: 2020-10-14 01:08:11
    Temat: Re: Drganie liter na ektanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "_Master_" 5f855aa0$0$17364$6...@n...neostrada.pl

    > I używasz?

    Nie używam.
    Mam też telewizor z kineskopem -- też nie używam.

    > Za 30-50 zł masz przecież dela LCD 17"

    Tanio -- ale nie potrzebuję.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 68. Data: 2020-10-14 01:45:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-13, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > Nikt nie kupi monitora za 50 zł. Wszyscy by chcieli, ale za darmo.
    > Tak było z moim poprzednim monitorem. Kupić nie chcieli ale jak za darmo
    > to wielu chętnych na ten monitor się znalazło. Nie dość, że jakiś typ
    > wziął monitor za darmo (jak nowy) to jeszcze potem okradł mi piwnicę.
    > Szkoda słów.

    Doszedł do logicznego wniosku, że pewnie nie masz już czym monitorować
    tej piwinicy.

    --
    Marcin

  • 69. Data: 2020-10-14 09:21:16
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 13 Oct 2020 16:58:10 +0200
    doszła do mnie wiadomość <rm4fke$1jkc$1@gioia.aioe.org>
    od Animka <a...@t...ja.wp.pl> :

    >Teraz na na wszystkim okradają. Okradają gdzie się tylko da.

    Kiedyś wszystko było lepsze, wódka, mięso, kaszanka, pory i selery, no i o wiele
    zdrowsze.
    Elektrony w prądzie były tak żwawe, że od ich przepływu prostowały się kable
    zasilające,
    teraz w tym prądzie to chyba same dziury płyną, elektrownie oszczędzają gdzie się da.

  • 70. Data: 2020-10-14 10:37:12
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> wrote:

    > Elektrony w prądzie były tak żwawe, że od ich przepływu prostowały się
    > kable zasilające, teraz w tym prądzie to chyba same dziury płyną,
    > elektrownie oszczędzają gdzie się da.

    Tak właśnie jest. Rozcieńczają ten prąd dziurami, bo są tańsze, a każą
    sobie płacić jak za elektrony. Potem takie małe elektrony wpadają w te
    dziury, które są od nich większe, i lekko drgają, co objawia się drganiem
    obrazu tak jak u Animki. Pisałbym reklamację do tych złodziei z zakładu
    energetycznego, że w moim prądzie jest za duża koncentracja dziur względem
    elektronów a płacę za elektrony a nie za dziury. Pewnie nie będą chcieli
    uznać, ale nie można im odpuszczać.

    Eh, kiedyś były czasy, dziś nie ma czasów.

    --
    Okulista do pacjenta:
    - Mam dla pana dwie nowiny, dobrą i złą.