  • 51. Data: 2020-10-13 19:06:27
    Temat: Re: Drganie liter na ektanie
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-10-13 o 09:43, _Master_ pisze:

    > I używasz? Za 30-50 zł masz przecież dela LCD 17"

    A może są zgodne z DICOM? DELL za 50zł na pewno nie.

    --
    Irokez

  • 52. Data: 2020-10-13 19:09:46
    Temat: Re: Drganie liter na ekranie
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-10-13 o 12:47, Arnold Ziffel pisze:

    > W środku kineskopu.

    dokładniej od przodu jest ekran, za nim zaraz warstwa kolorowego
    luminoforu a za nią maskownica. Jeśli to model typu Trinitron to może
    drgać bo są właśnie cienkie druciki. Typ Delta jest wolny od tego efektu
    ale ma inne wady.

    --
    Irokez

  • 53. Data: 2020-10-13 20:53:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Napisz proszę jaki to konkretnie monitor. PLIS
    Nie mogę patrzeć jak się tu z Ciebie nabijają z tym "prądem"

  • 54. Data: 2020-10-13 20:54:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    BŁAGAM jaki jest symbol tego monitora?

  • 55. Data: 2020-10-13 20:59:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Enuela?

  • 56. Data: 2020-10-13 21:03:19
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-10-13 o 19:09, Irokez pisze:

> [...]
    > luminoforu a za nią maskownica. Jeśli to model typu Trinitron to może
    > drgać bo są właśnie cienkie druciki. Typ Delta jest wolny od tego efektu

    Były monitory komputerowe w delcie?
    Przecież to coś zestroić skutecznie było prawie awykonalne.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 57. Data: 2020-10-13 21:03:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    ANIMKO! Zgłoś się z tym problemem do jakiegoś domowego chłopa.
    Fakt mój syn ósmoklasista technicznie jeszcze nie ogarnia takich spraw
    (woli grać) ale ja w jego wieku ... ;-)

    Niech ten chłop tu napisze swoimi słowami.

    PS. Najważniejsze: Podaj symbol monitora.

  • 58. Data: 2020-10-13 21:08:21
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > luminoforu a za nią maskownica. Jeśli to model typu Trinitron to może
    > drgać bo są właśnie cienkie druciki. Typ Delta jest wolny od tego efektu

    Mam takiego starucha ok. 11 letniego:
    LCD Monitor 190SW9

    --
    animka

  • 59. Data: 2020-10-13 21:13:16
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-13 o 19:06, Irokez pisze:

    > A może są zgodne z DICOM? DELL za 50zł na pewno nie.

    Nikt nie kupi monitora za 50 zł. Wszyscy by chcieli, ale za darmo.
    Tak było z moim poprzednim monitorem. Kupić nie chcieli ale jak za darmo
    to wielu chętnych na ten monitor się znalazło. Nie dość, że jakiś typ
    wziął monitor za darmo (jak nowy) to jeszcze potem okradł mi piwnicę.
    Szkoda słów.

    --
    animka

  • 60. Data: 2020-10-13 21:48:43
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-10-13 o 20:59, _Master_ pisze:
    > Enuela?

    no.. różne zabawki ludzie miewają.
    A mój znajomy właśnie jedzie cały czas na takim NEC'u CRT zgodnym z DICOM.

    --
    Irokez