  • 11. Data: 2009-08-26 09:39:34
    Temat: Re: Drgania, mrowienie na kierownicy
    Od: "piotr. wanat" <p...@g...com>

    On 26 Sie, 10:35, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > Daj jakieś inne słowo kluczowe, bo na "snake bar" w kontekście
    > kierownicy to mi tylko Twój post na ścigacz.pl wyskakuje.
    > I ni chu jakoś nie mogę wygooglać co to on, ten wyważak.

    http://www.barsnake.com/
    Moja wina - szyk mi sie przestawil ;]
    Jest jeszcze coś takiego: http://www.vibranator.com/
    Na początek jednak faktycznie pokombinowałbym z ołowiem w końcówkach
    kierownicy.

    Pozdr,
    p.

  • 12. Data: 2009-08-26 10:15:43
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    piotr. wanat pisze:

    > http://www.barsnake.com/

    Fajnie ale jesli masz przewody elektryczne puszczone w kierownicy to juz
    nie wlozysz tego weza.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 13. Data: 2009-08-26 10:51:59
    Od: "DiBi" <d...@t...pl>

    >Wystarczy, że włozysz coś o podobnej masie jak oryginalny ciężarek.
    >One powinny być dobrze dobrane,
    >Sprawdź jeszcze główkę ramy, to może być _nie_tylko_ ciężarek.

    łożysko jest ok, moto ma symboliczny przebieg no i nie czuję żeby coś nie
    halo było z łożyskiem

    tak czy inaczej dzięki wszystkim za potwierdzenie że to działa :)
    w łikend zajmę się tym tematem i pierw sam coś wystrugam ;)

  • 14. Data: 2009-08-26 13:42:38
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "piotr. wanat" napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
> [...]

    > kierownicy to mi tylko Twój post na ścigacz.pl wyskakuje.
    > I ni chu jakoś nie mogę wygooglać co to on, ten wyważak.

    *** Nazwa "Vibranator" jakaś taka kojarząca się wydaje.
    Ale mi to się wszystko z dupą kojarzy.

    Na początek jednak faktycznie pokombinowałbym z ołowiem w końcówkach
    kierownicy.

    *** Bez sensu. Łatwiej, taniej i skuteczniej będzie mi nabyć ciężarki
    do aluminiowej kierownicy.
    Skąd się bierze ołów nie będąc wędkarzem?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 15. Data: 2009-08-26 13:58:19
    Od: "Krzysztof Biały" <n...@p...onet.pl>

    > Skąd się bierze ołów nie będąc wędkarzem?

    ... można być nurkiem i wytopić z pasa balastowego lub kupić w Decathlonie
    za 30pln ciężarek 1kg (zdzierstwo!) :)

    A tak serio: możesz się bujnąć do wulkanizatora czy tam gdzie wymieniają
    koła. Z tym że trzeba by to potem topić, a opary ołowiu są trujące.
    Pozdrawiam
    Kris

  • 16. Data: 2009-08-31 07:30:37
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jasio napisał(a):
    > Skąd się bierze ołów nie będąc wędkarzem?

    Zacznij uciekac przed policja. Powinni troche dac.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki