eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDrgania kierownicy w zakrętach...Re: Drgania kierownicy w zakrętach...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: KJ Siła Słów <K...@n...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Drgania kierownicy w zakrętach...
    Date: Tue, 20 Oct 2009 13:56:50 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <hbk95t$44r$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <1...@4...net>
    <g...@n...chmurka.net>
    <6...@h...googlegroups.com>
    <e...@l...googlegroups.com>
    <c...@f...googlegroups.com>
    <haklmb$7lr$1@news.wp.pl> <hamh86$2a2$1@inews.gazeta.pl>
    <hamlfk$bnt$1@news.wp.pl>
    <c...@l...googlegroups.com>
    <d...@j...googlegroups.com>
    <9...@a...googlegroups.com>
    <hb2kaj$ebt$1@news.onet.pl>
    <9...@h...googlegroups.com>
    <f...@h...googlegroups.com>
    <9...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ijq19.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1256040445 4251 79.189.250.19 (20 Oct 2009
    12:07:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Oct 2009 12:07:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <9...@e...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612520
    [ ukryj nagłówki ]

    maciek pisze:

    > To nie pierwszy moj motocykl ani nie pierwsze lozysko ale tak
    > problematycznego to nie mialem jak do tej pory..
    >
    > Dlatego pomyslalem ze to moze wlasnosc lozysk stozkowych ze potrzebuja
    > byc wyjatkowo lekko scisniete.

    Pierwsza nakretka, ta ktora ustala wielkosc 'scisniecia" lozysk w ZX10
    (ktory mial stozkowe lozyska) miala moment dokrecajacy na pogranicy
    smiesznosci - mocowalo sie klucz, wieszalo na nim szmate i czekalo az
    wiatr w nia dmuchnie w dobra strone - i to bylo mniej wiecej tyle Nm co
    fabryka kazala :-)

    I chyba po 1 kkm powinno sie jeszcze raz skrecic zeby skasowac
    ewentualne luzy.

    Ale powyzej tej nakretki byla podkladka zabezpieczajaca przed
    obroceniem sie dolnej nakretki a potem cala reszta - gorna polka i
    normalna nakretka.

    No a u Ciebie to ile jest tych nakretek ?

    KJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: