-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!aotearoa.belnet.
be!news.belnet.be!newsfeed.kpn.net!pfeed09.wxs.nl!border2.nntp.ams.giganews.com
!nntp.giganews.com!feeder.news-service.com!postnews.google.com!d23g2000vbm.goog
legroups.com!not-for-mail
From: gonzik <b...@y...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Drgania kierownicy w zakrętach...
Date: Tue, 20 Oct 2009 04:53:27 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 25
Message-ID: <9...@d...googlegroups.com>
References: <1...@4...net>
<g...@n...chmurka.net>
<6...@h...googlegroups.com>
<e...@l...googlegroups.com>
<c...@f...googlegroups.com>
<haklmb$7lr$1@news.wp.pl> <hamh86$2a2$1@inews.gazeta.pl>
<hamlfk$bnt$1@news.wp.pl>
<c...@l...googlegroups.com>
<d...@j...googlegroups.com>
<9...@a...googlegroups.com>
<hb2kaj$ebt$1@news.onet.pl>
<9...@h...googlegroups.com>
<f...@h...googlegroups.com>
<9...@e...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 196.3.50.254
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1256039607 3346 127.0.0.1 (20 Oct 2009 11:53:27 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Oct 2009 11:53:27 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: d23g2000vbm.googlegroups.com; posting-host=196.3.50.254;
posting-account=G45OVQoAAACg8RVyPFKx-OfckvjDaYr4
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Opera/9.64 (Windows NT 5.1; U; en) Presto/2.1.1,gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612519
[ ukryj nagłówki ]On 20 Paź, 13:12, maciek <m...@g...com> wrote:
Sorry, faktycznie nie przesledzilem watku...
>
> Dlatego pomyslalem ze to moze wlasnosc lozysk stozkowych ze potrzebuja
> byc wyjatkowo lekko scisniete.
cos znalazlem na forach ST:
http://www.st-owners.com/forums/showthread.php?p=695
744
"Remember Low torq numbers on the tappered bearing resist the urge to
snug them up as you will make them to tight."
Tu jest cos z CBR xx:
http://www.cbrxx.com/suspension-tires-wheels-brakes/
2871-changed-out-my-head-bearings-friday-night.html
"You also dont need to torque it up with a torque wrench as it is
adjusted by feel. Just have to make it snug removing al slack and
check that it turns easily then lock it up there. The factory specs
are a little over tight."
Czyli w sumie masz racje. Legko dokrecic i skontrowac, tak mowia.
Pozdr,
Gonzik.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.10.09 11:56 KJ Siła Słów
- 20.10.09 12:15 Kuczu
- 20.10.09 12:40 maciek
- 20.10.09 13:03 gonzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=