  • Data: 2011-02-08 22:24:51
    Temat: Re: Drapie w podeszwe...
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lut, 22:06, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
> [...]
    > predkosciach rzedu 5km/h i mnieszych, inaczej móglby wystapic efekt braku
    > mozliwosc zatrzymania samochodu, bo ABS zablokowane kolo traktowalby jak
    > poslizg.
    >
    > Jesli to nie 30km/h a wlasnie o 5km/h czyli ostatnia faza spokojnego
    > zatrzymywania sie - to bedzie wlasnie ten efekt.
    >
    > Nie wiem do konca dlaczego w jednych autach to czuc, a w innych nie czuc -
    > czy moze to byc awaria np. jednego z czujników, czy samej pompy, ale
    > doswiadczalnie stwierdzam, ze efekt nie poglebial sie i nalezy go po prostu

    No wlasnie niestety u mnie ten efekt sie poglebia. Dlatego nie jestem
    w tym przypadku optymista i stawiam na jakas usterke.

    Poczatkowo dzwiek i chrobotanie pojawialo sie raz na jakis czas (kilka
    hamowan), teraz potrafi w czasie jednego dojazdu do swiatel i jednego
    powolnego hamowania zaburczec raz, przestac a potem pojawic sie raz
    jeszcze.

    > Czyszczenie zebatek i czujników napewno nie zaszkodzi.

    Podjade z pewnoscia do mechanka aby to obejrzal, ale chcialbym
    wstepnie wiedziec na co sie nastawiac.

    --
    zdrowka
    amos