  • Data: 2010-03-27 07:34:52
    Temat: Re: Dramatycznie wolny XP - jak reanimowac?
    Od: Michal <f...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Reinstaluj* i tyle - od tego bym zaczął. Memtest czy dyski raczej nie mają
    > tutaj nic do rzeczy - jakby pamięć czy dysk były walnięte to system by się po
    > prostu wieszał.

    Z ciekawych przypadków, jakiś czas temu padł szwagierce zasilacz od
    laptopa HP. Kupiłem na miejscu zamiennik, po podłączeniu którego
    komputer (C2D) zaczął chodzić z prędkością... no coś jak XT ;) W
    momencie bootowania w trybie awaryjnym, napisy wyświetlane były w tempie
    1 wiersz/sek..
    Z chwilą odłączenia zasilacza, komp momentalnie odżywał (na baterii).
    Po wymianie zasilacza na inny egzemplarz, problem zniknął. Zasilacz typu
    "smartpin".

    Do dzisiaj nie wiem que pasa.

    Pozdr.,
    Michał