    From: G Nowak <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dramat z mapami google w tle
    Date: Mon, 07 Oct 2013 15:04:15 +0100

    > Produkty Google, wraz z kolejnymi "ulepszeniami" coraz mniej się nadają
    > do praktycznego użycia, a szkoda. Dotyczy to niestety wszystkich
    > używanych przeze mnie aplikacji, zwłaszcza map, talka, przeglądarki.
    > "Stare" mapy miały b.praktyczne i przydatne funkcje, których nie mają
    > nowe(np. miarkę), mają za to bardziej cukierkowy wygląd.
    > Ale że nie ma tego złego.... to da się znaleźć przyzwoite zamienniki dla
    > map i wszystkich pozostałych funkcji od innych producentów niż Google.
    > Właściwie to da się już b.wygodnie używać Androida bez GApps.

    Masz calkowita racje. Niestety aplikacje sa tak rozwijane, aby byly
    zrozumiale dla wsyzstkich ludzi, tj rowniez tych, ktorym nawet mala
    garstka informacji podana na jednym ekranie powduje niezyt mozgu. To
    samo dotyczy strony Android Market - kiedys pozwalal na sortowanie
    wynikow, przeglaranie komentarzy, teraz musimy klikac to, co Google nam
    proponuje.

    --
    Pozdr