  • Data: 2010-04-22 12:36:20
    Temat: Re: Dotykowce i qwerty
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hp 910/914 asus p525, asus p750....

    Mam dokaldnie ten sam dylemat, z tym, ze mi dodatkowo zalezy na WM. Modele
    wymienione wyżej to fony majace już parę lat - niestety, ale owczy pęd ludzi
    zaślepionych przez filozofie iPhona powoduje, ze współcześńie nie ma ANI
    JEDNEGO nowego telefonu z WM i klawiaturą numeryczną (nie qwerty). Jeden
    wmówil ludzion, ze dotyk to jedyna mozliwa wizja i uwierzyli. Asus wprawdzie
    wypuścił fajny model jakis czas temu, ale...bez WiFi jesli dobrze
    pamietam....
    HTC w ogole olalo WM a te modele z WM ktore wypuszcza to albo dotyk, albo
    qwerty. Osobiscie nie mam nic przeciwko fonom z dotykiem, ale niech dadzą
    jakiś, choćby jeden WYBÓR dla tych, którym sie dotyk nie sprawdza
    najzwyczajniej w swiecie.

    JA