  • 31. Data: 2016-10-30 17:37:17
    Temat: Re: Doświadczony policjant
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szybciej 10 metrow moze 15. Doloz wspolczynnik trudnosci ze cel sie porusza i wtedy
    celnosc spada do dwoch metrow w obiekt wielkosci pralki. Czemu w glowe? Bo trafiony
    skutecznie w glowe nigdy nic nikomu nie powie.

  • 32. Data: 2016-10-30 18:07:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-10-30 o 17:36, Shrek pisze:

    > Pewnie 25 metrów. Też trafiałem, choć nie zawsze. A teraz traf tak w
    > ruszający się cel, bez pieciosekundowego celowania.
    >
    > Poważnie - na zawodach to z 25 metrów wszyscy trafiają i niezłe wyniki
    > nawet uzyskują - ale w nieruchomą tarczę. Ponadto przecież na zawody
    > jeżdzą najlepsi. A tu masz zwykłych policjantów - coś tam potrafią, ale
    > elitą strzelców zazwyczaj nie są.

    Są też zawody w strzelaniu do rzutków (znacznie mniejszych niż 0,5m x 0,5 m)
    czy sylwetki biegnącego dzika itd, ale raczej zakładam, że bliżej prawdy
    jest,
    to, że elitą strzelców zwykły policjant nie jest.

    Wychodzi na to, że jakiekolwiek użycie broni przez policję jest w ogóle
    nieuprawnione,
    bo strzelać nie umieją.

  • 33. Data: 2016-10-30 18:23:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mysliwi strzelajacy ze srutu do kaczek maja powiedzonko " jedna paczka jedna kaczka".
    Mowa o standardowej paczce naboi. Pistolety i rewolwery nigdy nie nalezaly do celnych
    broni. O wiele celniejsza od nich jest porzadna proca czy luk.

  • 34. Data: 2016-10-30 18:34:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2016 o 18:07, cef pisze:

    > Są też zawody w strzelaniu do rzutków (znacznie mniejszych niż 0,5m x
    > 0,5 m)
    > czy sylwetki biegnącego dzika itd,

    Pistoletem? Nie wydaje mi się. A nawet jeśli to rozumiem, ze poprzez
    argument zawodów podnosisz, że zwycięscy trafiają - a ci co przegrali, a
    strzelcy co nawet obiektywnie dobrze strzelają ale w zawodach udziału
    nie biorą? Elita strzelców policyjnych też napewno nieźle strzela.

    > ale raczej zakładam, że bliżej prawdy
    > jest,
    > to, że elitą strzelców zwykły policjant nie jest.

    Ano nie jest. Znaczy nie byłoby niczym dziwnym gdyby policjant został
    "królem strzelców", natomiast byłoby zaskoczeniem, gdyby _losowy_
    policjant się do tego mistrza zbliżył.

    > Wychodzi na to, że jakiekolwiek użycie broni przez policję jest w ogóle
    > nieuprawnione,
    > bo strzelać nie umieją.

    Dramatyzujesz. Umieją, ale ty wymagasz, żeby trafiali w opony
    poruszającego się samochodu z odległości kilkunastu metrów. A na to jest
    jeden skuteczny sposób - ostrzelać z broni maszynowej - któryś pocisk
    powinien trafić;)

    Shrek

  • 35. Data: 2016-10-30 19:03:04
    Od: p...@g...com

    Mało który policjant to potrafi bo niestety standardowy policjant jest kiepski ...
    parę tygodni temu niemieccy policjanci podziurawili jak sito ojca który rzucił się z
    nożem na domniemanego gwalciciela swojej córki ... niby wyszkolenie jest, mają
    przewagę liczebna 4:1 a skończył w worku ... jeśli ktoś prowokuje takie konfliktowe
    sytuacje powinien liczyć się z ryzykiem ze policja użyje broni

    P.

  • 36. Data: 2016-10-30 21:16:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Oct 2016 16:05:26 +0100, Shrek napisał(a):
> [...]
    policjant? Oni jacys niedorobieni sa ze pchaja sie pod kola czy co?

    > Zastanówmy się - stoi policjant na drodze i macha ci, żebyś zjechał na
    > bok. Ty na bok nie zjedżasz, tylko walisz na wprost. Czemu akurat
    > policjanta potrąciłeś? No jak to się mogło stać, ze akurat policjanta a
    > nie kurwa księdza, płetwonurka czy kosmitę?

    Uwazaj uwazaj - bo policjant w koncu uskakuje w bok.
    Ale sie liczy "usilowal zabic", co daje im prawo do strzelania.
    Bez tego prawa nie maja, wiec potracony musi byc.
    Czy prawie potracony. Ale ktory pismak dostrzeze roznice.

    > Weź się bardziej wysil? Boisz się, że do ciebie będą strzelać?
    > Po co akurat do ciebie - nie zatrzymujesz się do kontroli?

    Moze sie zdarzyc - nie zauwazysz po prostu.
    Albo sie bedziesz bal, ze przebierancy - choc to sie chyba skonczylo..

    J.

  • 37. Data: 2016-10-30 21:31:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Oct 2016 20:08:05 +0200, Shrek napisał(a):

    > Tak i rozkłada tą kolczatkę w oka mgnieniu.

    A tak. Rozwija sie blyskawicznie
    https://youtu.be/NzaQhqm8-WQ?t=40
    https://youtu.be/aFUQwpTuhkE?t=70

    Ale trzeba zamowic taka, a nie taka
    https://www.youtube.com/watch?v=1Ri66Z85FrU

    P.S. Co sie z ta kolczatka stalo ?
    https://www.youtube.com/watch?v=Z623YUyV5s4

    J.

  • 38. Data: 2016-10-30 21:36:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Oct 2016 13:45:15 +0100, cef napisał(a):
    > Ja akurat nie mam nic przeciwko użyciu broni przez policję,

    Patrzac po skutkach tego uzywania - lepiej, zeby nie probowali.

    > ale czy szkolenia jest na tak niskim poziomie, że
    > nie potrafią strzelić w koło czy szkolenie jest tak dobre,

    Ty pisales o tarczy 0.5x0.5m ?
    To kolo jest znacznie mniejsze, a cel ruchomy.

    W dodatku - kat sprzyja rykoszetom, wiec znow - lepiej zeby nawet nie
    probowali, bo szkod narobia wiecej niz ten "bandyta".

    J.

  • 39. Data: 2016-10-30 21:41:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Oct 2016 12:33:07 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder

    > Dawno ale nie najdawniej policjant zastrzelil
    > weterynarza. Lew czy inny tygrys uciekl z cyrku. Weterynarz mial
    > karabin ze srodkiem nasennym. A policjant sobie safari zrobil.

    Nie calkiem - weterynarz sie przewrocil, a tygrys w jego strone
    skoczyl. Policjant strzelal w ramach ochrony weterynarza.
    Ale ten sie podniosl akurat w linii strzalu.

    > Lodzcy antyterrorysci robili napady na kantory. Niedawno sad
    > uniewinnil policjanta co ostrzelal samochod bo mu sie wydawalo ze
    > kradziony. Wydawalo mu sie. Policjant byl w cywilnym ubraniu.
    > Ostrzelany kierowca twierdzil ze proba zatrzymania wygladala jak
    > napad to spierdalal.

    Tych z Pozniania pominales.

    > Czasami czuje taki zal ze
    > nie ma w Polsce w dostatecznej ilosci imigrantow, tylu ze mogli by
    > troche pomanifestowac na ulicach. Dobra by to byla dla policjantow
    > lekcja pokory. I moze po treningu z imigrantami stali by sie
    > zyczliwsi i sklonniejsi do do pomagania rodakom, zwlaszcza ze im
    > rowniez za to placimy.

    Ale po co imigranci - teraz musza pomagac patriotom i narodowcom.

    J.

  • 40. Data: 2016-10-31 07:47:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2016 o 21:16, J.F. pisze:

> [...]
    > Bez tego prawa nie maja, wiec potracony musi byc.
    > Czy prawie potracony. Ale ktory pismak dostrzeze roznice.

    To w końcu jak "prawie potrąci" to wolno im strzelać czy nie? Tak czy
    inaczej - nie chcesz żeby do ciebie strzelali, to zjedz do kontroli -
    sprawdzone - nie strzelają.

    > Moze sie zdarzyc - nie zauwazysz po prostu.

    I tego "prawie potrąconego" policjanta też i strzału ostrzegawczego?

    > Albo sie bedziesz bal, ze przebierancy - choc to sie chyba skonczylo..

    Jakoś się nie boję.

    Shrek