  • 31. Data: 2006-06-18 15:03:29
    Temat: Re: Dostawca lacza internetowego
    Od: AA <a...@a...pl>

    In article <e70kdl$10ms$3@sparrow.axelspringer.com.pl>, o...@...ns.pl
    says...

    > Warto byłoby napisać jakiej wartości oczekujesz i do kogo jesteś podłczony.
    > Chociaż 10 milibitów to strasznie mało, ja po GPRS mam więcej. ;)

    Nieszczesliwie podalem jednostke, oczywiscie chodzi o Mbit/s ("megabit
    na sekunde"), choc wyraznie podane bylo ze lacze jest do atmana
    bezposrednio. "Szerokosc" lacza sporo przekracza osiagane
    przepustowosci, prawdopodobnie serwer ftp niemoze/niechce podac
    wiecej.

    art

  • 32. Data: 2006-06-18 17:24:38
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    Marcin Kowalczyk napisał(a):

    > o przepieciu na zupelnie inny szkielet, mimo zastrzezen ze NIE chce byc
    > na szkielecie GTS'a bo ten szkielet na slasu jest do BANI sypie sie nie
    > milosiernie w przeciwienstwie do szkieletu Energisa.
    > W czasie poprzednich uszkodzen swiatlowodu w tym samym miejscu szkielet
    > energis'a dzialal... GTS lezal i kwiczal...

    Po fuzji przy kalkulacji łącza koszt na szkielecie Energis jest mniej
    więcej o 30% droższy niż na szkielecie GTS.
    Mam łącza na obydwu szkieletach i wiem jakie otrzymuję oferty.
    Jednakże pozostaje faktem, że np. upgrade łącza Energis został
    "przepchnięty" jako migracja na GTS'a (na co się wtedy nie zgadzałem), w
    efekcie upgrade z 10 na 20 Mbit trwało prawie 1,5 miesiąca (AFAIR),
    zamiast standardowych 1-2 dni.

  • 33. Data: 2006-06-18 18:30:53
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    Dnia 18.06.2006 AA <a...@a...pl> napisał/a:
> [...]
    > bezposrednio. "Szerokosc" lacza sporo przekracza osiagane
    > przepustowosci, prawdopodobnie serwer ftp niemoze/niechce podac
    Megabitów to może.

    --20:28:49-- ftp://ftp.atman.pl/atman/test8mb
    => `/dev/null'

    20:28:50 (7.64 MB/s) - `/dev/null' saved [8388608]

    Chyba, że miałeś jednak na mysli bajty.

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 34. Data: 2006-06-19 10:45:17
    Od: AA <a...@a...pl>

    In article <s...@N...beast.tu.kielce.p
    l>,
    d...@b...tu.kielce.pl says...
    > Megabitów to może.
    >
    > --20:28:49-- ftp://ftp.atman.pl/atman/test8mb
    > => `/dev/null'
    >
    > 20:28:50 (7.64 MB/s) - `/dev/null' saved [8388608]
    >
    > Chyba, że miałeś jednak na mysli bajty.

    Prosze bardzo :
    Obciazenie obecne 6,41 Mbit/s sciagane z interfejsu rutera
    tuz przed transmisja, w momencie transferu ftp przeplyw :
    ftp> mget test64mb
    mget test64mb [anpqy?]? y
    229 Entering Extended Passive Mode (|||43926|)
    150 Opening BINARY mode data connection for test64mb (67108864 bytes).
    100% |*************************************| 65536 KB 1.05 MB/s
    00:00 ETA
    226 File send OK.
    67108864 bytes received in 01:00 (1.05 MB/s)

    1,05Mbyte/s x 8 = 8,4 Mbit/s
    troche malo do przepustowosci lacza 20Mbit/s
    stad moje stwierdzenie ze ftp niechce/niemoze
    podac wiecej.

    art

  • 35. Data: 2006-06-20 06:47:41
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    Dnia 19.06.2006 AA <a...@a...pl> napisał/a:

    > 67108864 bytes received in 01:00 (1.05 MB/s)
    >
    > 1,05Mbyte/s x 8 = 8,4 Mbit/s
    > troche malo do przepustowosci lacza 20Mbit/s
    > stad moje stwierdzenie ze ftp niechce/niemoze
    > podac wiecej.
    Mhm.
    Ale on może.
    Czemu nie może Twoje łącze lub cos innego -
    to zupełnie inne pytanie.

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 36. Data: 2006-06-20 10:11:08
    Od: AA <a...@a...pl>

    In article <s...@N...beast.tu.kielce.p
    l>,
    d...@b...tu.kielce.pl says...
    > Mhm.
    > Ale on może.

    Moze i moze, a moze nie.

    > Czemu nie może Twoje łącze lub cos innego -
    > to zupełnie inne pytanie.

    Widzisz, na pustym laczu bez obciazenia tez nie mogl,
    a lacze niejeden raz juz bylo wysycone w 100%.

    Poza tym nie czepiam sie atmana, a tego ze ftp.atman.pl
    jest wyznacznikiem przepustowosci lacza atmana. W momencie podlaczenia
    lacza jak sprawdzalem przepustowosc to ftp atmana nie byl wstanie podac
    20 Mbit/s a ftp.de.debian.org naprzyklad byl i podawal i wysycal cale
    lacze w tym czasie.

    art

  • 37. Data: 2006-06-20 14:46:28
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    Dnia 20.06.2006 AA <a...@a...pl> napisał/a:

> [...]
    > lacza jak sprawdzalem przepustowosc to ftp atmana nie byl wstanie podac
    > 20 Mbit/s a ftp.de.debian.org naprzyklad byl i podawal i wysycal cale
    Tylko, widzisz, już od jakiegoś czasu Ci tłumacze, że jak dla mnie to on
    może dawać i 80 Mbit/s.

    PS.
    I nie - nie mam łącza z ATMANa.

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 38. Data: 2006-06-21 00:49:10
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    AA <a...@a...pl> wrote:
> [...]
    > lacza jak sprawdzalem przepustowosc to ftp atmana nie byl wstanie podac
    > 20 Mbit/s a ftp.de.debian.org naprzyklad byl i podawal i wysycal cale

    Nie rozumiesz. Darek pokazywał w megabajtach na sekundę.
    Ja też mam (przed chwilą sprawdziłem) ponad 75 Mbit/s.
    Czyli jednak ich ftp może.

    p.

  • 39. Data: 2006-06-21 17:14:57
    Od: AA <a...@a...pl>

    In article <7...@a...sgh.waw.pl>, c...@s...waw.pl
    says...
    > Nie rozumiesz. Darek pokazywał w megabajtach na sekundę.
    > Ja też mam (przed chwilą sprawdziłem) ponad 75 Mbit/s.
    > Czyli jednak ich ftp może.

    W takim wypadku sprawdze jeszcze raz na pustym laczu.
    Zobaczymy co sie stanie.

    art

  • 40. Data: 2006-06-23 20:56:40
    Od: "Karol Knapik" <k...@k...com.pl>

    # wget ftp://ftp.atman.pl/atman/test256mb
    --22:51:27-- ftp://ftp.atman.pl/atman/test256mb
    => `test256mb'
    Translacja ftp.atman.pl... 85.232.232.106
    Connecting to ftp.atman.pl|85.232.232.106|:21... połączono.
    Logowanie się jako anonymous ... Zalogowano się!
    ==> SYST ... zrobiono. ==> PWD ... zrobiono.
    ==> TYPE I ... zrobiono. ==> CWD /atman ... zrobiono.
    ==> PASV ... zrobiono. ==> RETR test256mb ... zrobiono.
    Długość: 268,435,456 (256M) (nie autorytatywne)

    =========>] 268,435,456
    2.99M/s ETA 00:00

    22:52:57 (2.85 MB/s) - `test256mb' saved [268435456]

    wiec dziwne abym z TP ATM osiagal wiecej od ciebie z ich lacza

    --
    Pozdrawiam:
    Karol Knapik