    From: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Dostawca lacza internetowego
    Date: Sun, 18 Jun 2006 19:24:38 +0200

    Marcin Kowalczyk napisał(a):

    > o przepieciu na zupelnie inny szkielet, mimo zastrzezen ze NIE chce byc
    > na szkielecie GTS'a bo ten szkielet na slasu jest do BANI sypie sie nie
    > milosiernie w przeciwienstwie do szkieletu Energisa.
    > W czasie poprzednich uszkodzen swiatlowodu w tym samym miejscu szkielet
    > energis'a dzialal... GTS lezal i kwiczal...

    Po fuzji przy kalkulacji łącza koszt na szkielecie Energis jest mniej
    więcej o 30% droższy niż na szkielecie GTS.
    Mam łącza na obydwu szkieletach i wiem jakie otrzymuję oferty.
    Jednakże pozostaje faktem, że np. upgrade łącza Energis został
    "przepchnięty" jako migracja na GTS'a (na co się wtedy nie zgadzałem), w
    efekcie upgrade z 10 na 20 Mbit trwało prawie 1,5 miesiąca (AFAIR),
    zamiast standardowych 1-2 dni.