    From: "P." <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dostałem przegląd - paranoja :(
    Date: Wed, 31 Mar 2010 14:12:38 +0200

    cóż, miałem podobną przygodę z diagonostą, podjechałem, co prawda nie po
    pieczątkę, ale fachową poradę, bo było już pod wieczór i "normalne"
    warsztaty były pozamykane, a zawieszenie w moim aucie srogo trzeszczało,
    więc chciałem się upewnić, że jazda niczym nie grozi. Wjechałem na kanał,
    diagnosta, owszem miły, oglądał auto od spodu dobre 15 minut, by na koniec
    stwierdzić, że trzeszczy jakaś guma (przegub), ale mozna śmiało jeździć.
    kilka dni później, w warsztacie okazało się, że do wymiany w trybie
    natychmiastowym kwalifikuje się wahacz, a jazda grozi urwaniem koła...

    pozdr.
    P.