  • 11. Data: 2013-03-09 22:25:12
    Temat: Re: Dostał za niskie odszkodowanie i wygrał w sądzie z PZU
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-09 22:21, Krzysztof 45 pisze:

    > Gdy cena rośnie to popyt maleje, gdy natomiast cena maleje popyt rośnie.

    LOL - ekonomia dla ubogich. Szczególnie gdy mowa o ubezpieczeniu
    obowiązkowym...

    > Coś się zmieniło? O wpływie jakości usługi nie wspominam.

    Może i lepiej...

  • 12. Data: 2013-03-09 22:38:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Mar 2013 21:01:35 +0100 osobnik zwany Liwiusz
    napisał:

    > ???
    > A co to za argument? Po to jest ubezpieczenie, aby wypłacało należne
    > odszkodowania.

    firma ubezpieczeniowa to nie fundacja charytatywna. Ma wypłacać takie
    odszkodowanie jakie się zobowiązało podpisując umowę w zgodzie z prawem.
    A próbuja rżnąć bo im sie widocznie opłaca. gdyby wszycy szli do sądu to
    by się im przestało opłacać.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2013-03-09 22:56:15
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-09 22:25, Artur Maśląg pisze:

    > LOL - ekonomia dla ubogich.

    Czy to nie są podstawy?

    > Szczególnie gdy mowa o ubezpieczeniu
    > obowiązkowym...

    Szczególnie przy tej liczbie TU na rynku.

    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2013-03-09 23:04:48
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 9 marca 2013 22:21:25 UTC+1 użytkownik Krzysztof 45 napisał:

    > Gdy cena rośnie to popyt maleje, gdy natomiast cena maleje popyt rośnie.
    >
    > Coś się zmieniło? O wpływie jakości usługi nie wspominam.
    >
    > --
    >
    > Krzysiek

    Nic się nie zmieniło w sprawie popytu i podaży. Ceny składek są regulowane przez
    państwo i nie podlegają pod prawa wolnego rynku. Jeśli coś jest obowiązkowe to znaczy
    że steruje tym rząd. Tak jest w przypadku składek na ubezpieczenie OC. Z założenia
    składki nie mogą stanowić dochodu budżetu. Czyli że wypłacona kwota nie może być
    niższa od zebranych składek. Jeśli wypłacą mniej niż zebrali to w następnym roku musi
    być obniżka. Jeśli wypłacili więcej niż zebrali to w następnym roku podwyżka.
    Towarzystwa ubezpieczeniowe dostają część składki górką za akwizycję. Jeśli
    zaoszczędzą to muszą zwrócić państwu kasę. Oczywiście marża im zostaje. Ale jeśli nie
    wyjdą na swoje to różnicę pokrywają z własnych środków. Taki system działał w Polsce
    i innych krajach od zawsze.

  • 15. Data: 2013-03-09 23:15:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Mar 2013 14:04:48 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Nic się nie zmieniło w sprawie popytu i podaży. Ceny składek są
    > regulowane przez państwo

    śmiałe podejście. Potrafisz wesprzeć się odpowiednią ustawą?

  • 16. Data: 2013-03-09 23:19:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Mar 2013 22:19:37 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Po prostu by podnieśli składki.

    uwielbiam dziecięce podejście do ekonomii

  • 17. Data: 2013-03-09 23:19:37
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

> [...]
    > odszkodowanie jakie się zobowiązało podpisując umowę w zgodzie z prawem.
    > A próbuja rżnąć bo im sie widocznie opłaca. gdyby wszycy szli do sądu to

    ss??q s? ??u??ou??

  • 18. Data: 2013-03-09 23:40:13
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 9 marca 2013 23:15:14 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > śmiałe podejście. Potrafisz wesprzeć się odpowiednią ustawą?
    >

    > --
    >
    > Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Kiedyś znalazłem taką informację na stronach co się na gov kończą. Pewno była i
    ustawa. Poszukaj sam.

  • 19. Data: 2013-03-09 23:50:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Mar 2013 14:40:13 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Kiedyś znalazłem taką informację na stronach co się na gov kończą. Pewno
    > była i ustawa. Poszukaj sam.

    ty twierdzisz, że ceny są regulowane. ty udowadniaj.
    niestnienie bazy nazistów na księzycu też Ci mam udowodnić?

  • 20. Data: 2013-03-09 23:54:44
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 9 marca 2013 23:50:20 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Nie chce mi się. Możesz wierzyć albo nie wierzyć. A co do udowadniania to jeśli
    uważasz że nie mam racji to Ty to udowodnij. Dokąd nie udowodnisz mam rację. Masz
    jeszcze jakieś pytania?